3 maymun

Aksesuar Alışverişim | Sevimli Objeler

10:51

Bugün sizlerle yeni aldığım çok şirin aksesuarları paylaşacağım :)


Etrafta ne kadar değişik şey varsa hepsin almak istiyorum.
Takı olsun, biblo olsun, telefon için olanlar, ev eşyası, giyim vs...
İçerisinde biraz şirinlik barındıran şeyler hep dikkatimi çekmiştir :)

Malum yaz geldi.Ve bunla birlikte ramazan...
İftar sonrası sahillere atıyoruz kendimizi.Yaşadığım şehir küçük olmakla beraber, deniz kenarında çay bahçeleri kafeleri olan bir yer.
Böyle olunca da deniz kenarında takıcıların, gümüşçülerin olması kaçınılmaz.

Bir tanesinin önünden geçerken şu sevimli 3 maymun dikkatimi çekti.


Görmedim-Duymadım-Bilmiyorum :)


Hemen alıverdim.
Ama çok tatlı değiller mi?

'Görmedim'


'Duymadım'


'Bilmiyorum'



Kimi insanlar böyle bibloları sevmez.
Mesela ablam ürperdi 'Kaldır şunları.Gerçek gibiler!' diye söylendi bana :)
Ama ben çok sevdim bu minicik üç şirin maymunu :)

Fiyatı ise 3 lü şekilde 10 TL idi...

Hemen tv önündeki yerlerini aldılar Hasan, Osman ve Mahmut :)



Yine geçen önünden geçtiğim bir telefoncuda bu sevimli şeyin asıldığını görünce çıldırdım :)
Alllahımmm bu nasıl bir tatlılık!
Normalde kullanacağım bir şey olmasa da o minnacık mont oluşu beni delirtti :)


Bu bir telefon kılıfı...


Askısından boynunuza yada kolunuza asarak içerisine telefonunuzu koyuyorsunuz.
Yazın pek kullanılacak bir şey olmasa da kışın özellikle yürüyüşler de severek kullanacağım bunu.


İsterseniz askısını çıkararak da kullanabiliyorsunuz.
Yada kollarını iki yana açarak da.


Kırmızı deri montum çok şirin değil mi ablaları :)


Mor ve mavi renkleri de vardı ben kırmızıyı tercih ettim.
Fiyatı 15 TL idi...

Bir de klasik bir selfie çubuğu aldım kendime.
Ben selfie çekiminden çok tripod görevi görmesi açısından aldım.
Bir yere sabitlediğiniz de harika fotoğraflar çekiyor.
E tabi ki bunun yanında kalabalık fotoğraflarınızı kesmeden biçmeden hayata geçirmenize fırsat tanıyor.


Ben mor hastası olarak mor rengini terch ettim.
Her rengi mevcut.
Fiyatları her yerde farklı.Ben 15 TL ye aldım.

Bu kablolu olanlardan.Bir de bluetoothlu olanlar var.
Çabuk bozulduklarını göz önüne alarak ben bu manuel olanı tercih ettim.
 Kabloyu kulaklık yerine takarak ses tuşunu kamera çekim tuşu olarak ayarlıyorsunuz.
Tuttuğunuz yerdeki minik düğmeye basarak mutlu anlarınızı ölümsüzleştiriyorsunuz.
Özellikle blog çekimi yapanlara şiddetle öneriyorum.

Bir de minik bir bozuk para cüzdanı aldım.


Sırf üzerindeki dudaklardan dolayı diyebilirim :)
Bir kozmetik bloggeri için gayet normal diye düşünüyorum :)


Bunun fiyatı ise 5 TL...

Evet kızlar küçük alışverişim böyleydi.
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çok beğendim ven de istiyorum :) güzel günlerde kullanmanız dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun :) Çok teşekkürler...

      Sil
  2. Maymunlar ve bozuk para cüzdanını sevdim. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook