allık

Evde Allığını Kendin Yap! | Krem Allık Nasıl Yapılır? DIY/Kendin Yap!

03:42

krem-allık-nasıl-yapılırMerhabaaa :)
Nasılsınız kızlar? Umarım iyisinizdir...
Bende yazılacak blog yazılarımı kurcalıyordum.
İlk kendin yap kategorisini oluşturmak için evde krem allık nasıl yapılır yazısıyla başlamak istedim.
Çok yazıldı, çizildi, okundu ama bir de benden okuyun istedim :)


Malzemeler oldukça az...


İstediğiniz renk tonunu vermek için kullanabileceğiniz far, ruj, yada allık.
Kıvamını koyulaştırmak için bir nemlendirici, bb krem, fondöten.
Karıştırmak ve
kazımak için kürdan yada çubuk tarzı bir şey.
Karıştıracağımız kap.
Ve saklamak için bir kap!


Ben karıştırmak için küçük plastik bir kap ve cam bir çubuk tercih ettim.


krem-allık-nasıl-yapılır


Renklendirmek için ise çok sık kullanmadığım allıklarımdan bir kaç renk seçtim.
Hafif ışıltılı görünüm vermesi adına biraz da aydınlatıcı renkten ekledim.


krem-allık-nasıl-yapılır


krem-allık-nasıl-yapılır


Yoğunlaştırmak için nemlendirici yerine BB krem kullanmak istedim.
Daha kalıcı olabileceğini düşündüm.
Zaten Diadermine BB den hiç memnun kalmamıştım :(


Allıkları çubuk yardımıyla kazıyıp plastik kaba aldım.
İlk olarak Color Me pembe rengi ekledim.


krem-allık-nasıl-yapılır


Birazda Avon 4 renkli allığından kahve-şeftali tonlarında olandan ekledim.


krem-allık-nasıl-yapılır


Hafif ışıltı versin diyede birazcık Oriflame paletten aydınlatıcı ekledim.


krem-allık-nasıl-yapılır


Gördüğünüz kadar BB krem ekledim.
Bu bana çok koyu geliyordu.Ve belli bi süreden sonra oksitlenip resmen yüzümden kusuyordu :(


krem-allık-nasıl-yapılır


Güzelce  karıştırdıktan sonra homojen kıvama gelince ürünü saklayacağınız kaba ekleyebilirsiniz.
Ben bu yazı da sizlere göstermek adına az bir şey yaptım.


Rengi çok tatlı oldu :)


krem-allık-nasıl-yapılırkrem-allık-nasıl-yapılır


İlk foto da hafif uygulanmış halide mevcut ...
Diğer fotoğrafta ise daha yoğun hali var.


krem-allık-nasıl-yapılır


krem-allık-nasıl-yapılır


Renk gerçekten çok doğal oldu :) 
Kalıcılığı da test ettiğim kadarıyla güzeldi.
Eğer sizde henüz krem allığa sahip değilseniz evde kendiniz de kolaylıkla yapabilirsiniz :)

Umarım işinize yarar bir yazı olmuştur.
Hoşça Kalın! :)

You Might Also Like

11 yorum

  1. Allığın çok doğal olmuş cidden, yaz için çok rahat kullanılacak ışıltısıda var, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)
      Evet evde ara ara farklı tonlarda allıklarımızı yapabiliriz bu yöntemle.

      Sil
  2. gayet güzel olmuş bence ilk deneme için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize mutlu oluyorum :)

      Sil
  3. Cok guzel bir fikir oldu bayildim..teşekkür ederim iyiki takipteyim sizi ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle sözler duyunca çok mutlu oluyorum.Çok çok teşekkür ediyorum.
      Bildiklerimi sizlerle paylaşmak için buradayım.
      Takibiniz için asıl ben teşekkür ederim hepinize:)

      Sil
  4. aynısını şimdi denedim baya ortalığı batırdım ama rengi hoşuma gitti ilk defa diy yaptım desem yeridir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ay ne güzel sevindim :)
      İlk yapışta olur öyle şeyler :)
      Ben güzel olduğundan eminim.
      Asıl ben çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  5. Bayildimm istedigimiz renk krem allik yapmak hic bu kadar kolay gelmemisti gozume eline saglik :) en onemlisi BEN yaptım diyebilmek 10liraya elbette alinir ama insanin kendisinin bi iki kullanim da yapmis olmasi paha bicilemez ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım! Burada amaç ürünü bedavaya getirmek değil :) Her insanın hoşlandığı sevdiği hobileri vardır.
      Ki benim blogu ve insta hesabımı gören böyle şeyler yapmaktan ne kadar keyif aldığımı bilir.
      1.si dışarıda bile bulamayacağın renklere bu şekilde sahip olabilirsin.
      2.si malzemeleri değiştirerek krem far ve ruj olarakda yapabilirsin.
      3.sü şehrinde gratis watsons olmayan yada alamayan o kadar çok kişi var ki bence bu kadar katı konuşmanın bi anlamı yok :)
      Benmde bulunduğum yerde hiç biri yok ve krem allık alamadım bu sebeple.
      Ama naptım?Bu fikirle hem renk renk allığım olabilir hem de benim gibi uzak olanlar için çok güzel bir fikir.
      Emin ol 10 lira veremeyip sahip olmak isteyen çok arkadaşımız da var.
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.Sevgiler:)

      Sil
  6. En azından deneme yanılma yöntemini incelemek adına :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook