balm

The Face Shop - Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm | Ürün İnceleme

07:54

Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm

Merhabaa :)

Sizlerle çok tatlı bir ürünü incelemek için yazı yazmaya karar verdim.
İnstagramda paylaştığım lip balmı çok cici bulanlar olunca bende ne kadar memnun olduğumu buradan ayrıntılı olarak anlatmak istedim.

Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm , Kore markası olan The Face Shop ürünü...

Ben The Face Shop online alışverişimde almıştım bu tatlı şeyi...
İlk gördüğümde ambalajı için almıştım ve açıkçası pek bir beklentim yoktu.
Taa ki kullandıktan sonra çok memnun kaldım ve iyi ki almışım dedim.

İçerisinde kuşburnu yağı, jojoba yağı ve zeytinyağı bulunan bu dudak nemlendiricisi gerçekten dudakalrı onarıyor!

Dış görünüş şeker mi şekerrr....

Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm


Kapağını açtığımızda minicik bir bal kaşığı karşılıyor bizi :)
Lip balmı bu şekilde çok rahat uygulayabiliyoruz.

Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm


Bal kaşığının alt kısmında ki kapağı açtığımızda ise karşımıza lip balm çıkıyor.


Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm


Rengi tam bir bal!
Kokusu tam bir bal!
Yapısı tam bir bal!
Bal oğlu bal :)

Yumuşacık bir yapısı tam anlamıyla bal kıvamında diyebilirim.
Ama kesinlikle yapış yapış değil.


Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm


Nemlendirmesine gelirsek ben çok memnun kaldım.
Yapış yapış yapmadan harika nemlendiriyor dudakları.

Bendeki renksiz olanı...
Çok fazla renkli lip balmım olduğundan renkli almak istemedim.
Zaten kendi dudak rengim de fazla renkli olduğundan çok sevmiyorum renkli lip balmları...
Sadece hafif bir parlaklık veriyor o kadar :)


Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm


Ama isterseniz iki çeşidi daha mevcut.
Onların da resimlerini sizler için koymak istedim :)


Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm
Lovely Me-Ex Dessert Lip Balm



Çok şeker değiller mi?

Ben aldığımda site de 25 TL fiyatı vardı.
Şuanda indirimdeler ve fiyatları 19 TL...
Denemek isterseniz bir şans verin derim :)

Şayet içersindeki ürün bittiğinde ben içerisine yine ballı lip balm yapıp kullanmayı düşünüyorum.
Kıyılmaz bu ambalaja :)

Şeker tadında haftasonları dilerim...
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Kore 'den online kozmetik alışverişi yaparken bu balm hep aklımdaydı ama nemlendirme etkisi nasıldır bilemediğimden almamıştım. Şimdi sen yazdığına göre deneyebilirim. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çok sağol :)
      Açıkçası benimde gözüm hep üzerindeydi bunun ama bende güvenemiyordum.
      Küçücük bir lip balm 25 lira değer mi diye düşünüyordum.
      bir de genelde böyle dışı güzel ürünlerin içi boş çıkar :)
      Bi cesaret alıverdim.Mutlaka tavsiye ederim.Özellikle yaz için çilek portakal kış için bal (Y)

      Sil
  2. Bu hayatımda gördüm en mükemmel lipbalm 😍 bu kadar tatlı bir tasarım olmaz ya
    Yazında mükemmel olmuş çok Ayrıntılı ve Fotoğraflar da harika 👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eline aldığında ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın :)
      Bir de yakından görsen...
      Çok teşekkürler canım öpüyorum :)

      Sil
  3. merhaba blogunu çok beğendim, takipteyim.sen de bana gelirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  4. O ne güzel bir şey! Almak istiyorum bundan :D

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ürünü acayip kıskandım ://
    Güzel günlerde kullan çok ama çok cici

    YanıtlaSil
  7. Ben buna bayıldım :) Çok tatlı

    Bu arada yeni bir çekilişim var... Beklerim..

    http://www.resimdefterimm.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet çok cici :)
      Bu arada çekiliş hayırlı olsun :)

      Sil
  8. Gerçekten başarılı bir site olmuş başarılarınızın devamını dileirm

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook