allık

The Balm Hot Mama Allık | Ürün inceleme

13:18

Bugün sizlerle en en en favori allığımı paylaşmak istiyorum :)

The Balm Hot Mama...

the-balm-hot-mama-allik-urun-inceleme

Kendisi hakkında yeterince yazıldı, çizildi zaten...
Ama favori allığımı blogumda bulundurmamak haksızlık olurdu :)

Ben genelde şeftali tonlarında ve mat allık kullanmayı seven birisiyim.
Bu allığı çok merak ediyordum ama içerisinde ışıltılar olduğundan çekiniyordum almaya...
Kullanmayacağım bir ürüne de para vermek mantıksız olacaktı.
Bir gün instagram da bir arkadaşımın blog satışı yaptığını gördüm.
Bir kaç kez denemiş fakat kullanamamış.Yarı fiyatına sattığını görünce alıp denemek istedim.
İyi ki de almışım diyorum :)

The Balm ürünlerinin ambalajlarının hastasıyım.
Ve tabi ki de ayrıca bir koruma kabının olmasına da...

the-balm-hot-mama-allik-urun-inceleme

Çantaya attığınız kapağının açılmasına, dökülüp bulaşmasına engel oluyor.

Ürün pembe-şeftali tonlarında hafif ışıltılı bir allık...

the-balm-hot-mama-allik-urun-inceleme

Yumuşacık bir yapısı var.
Sürdüğünüz zaman kolayca yayılıyor.
Az da sürseniz, çok da sürseniz sizi palyaçoya döndürmeyecek bir allık bir kere...

(Gün ışığında)


İnanılmaz doğal durduğunu düşünüyorum.
Kadife gibi yayılan bir yapısı var.
Kalıcılığı da benim gözlemlerime göre harika...

the-balm-hot-mama-allik-urun-inceleme
(Gün ışığında)

Özellikle yazın bronzlaşmış tende harika duruyor.
Bunun yanında beyaz tenlilerde enfes durduğunu da söylemeden geçemeyeceğim :)

Kısacası herkese yakışacağını düşündüğüm bir allık...

the-balm-hot-mama-allik-urun-inceleme

(flaşlı çekim)

Her ne kadar henüz bir Nars ürünü 
kullanmamış olsam da, duyumlarıma göre Nars Orgazm allığa Dupe olarak gösteriliyor.
Benim o allığı deneme şansım olmadı.Ama fotoğraflarından gördüğüm kadarıyla bir benzerlik var.


Net fiyatını bilmesem de Gratis mağazalarında satılan bu allık normal fiyatı ile 35-40 tl arası bir şey...
İndirimde olduğunda 15-20 civarında alabilirsiniz...

Okuduğunuz için çok teşekkürler :)
Hoşça kalın!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Geçen ay aldım, bir defa deneyemedin şehir dışından gelen arkadaşıma hediye ettim çok beğenmişti. Onu indirimsiz almıştım. Şimdi indirim bekliyorum çok merak ediyorum ürünü.
    Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bayılacağını düşünüyorum :)
      Mutlaka almalısın.
      Önümüzde bayram var.Bayram indirimini kaçırma derim :)

      Sil
  2. Çok severek almama rağmen kalıp peynir beyazı cildime aşırı şeftali kaçtığını hatta kiremite çaldığını bile söyleyebilirim. Belki de çok pigmentli olduğunu unutup çok sürüyorum diye dozunu azaltmama rağmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :(
      Ben de bol bol sürüyorum renk versin diye...
      Ama beyaz değilim ben. Demekki beyaz tende çok az kullanmak gerekiyor...

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook