blog kardeşliği

Blogkizsalseyler.blogspot.com Konuk Yazarlığım | EVDE SAÇ BOYAMA HAKKINDA İPUÇLARI VE ÖNERILER

14:11


Merhabalar...

Ben bugün güzel yürekli bir arkadaşımın bloguna konuk oldum :)

İnstagram da yaptığım bir çekilişi kazanması sebebiyle tanışmış olduk kendisi ile...

İyiki de tanımışım diyorum.

Kendisi gerçekten çok ilgili, çok nazik bir bayan...

Beni ''EVDE SAÇ BOYAMA HAKKINDA İPUÇLARI VE ÖNERILER'' yazımla  blogunda ağırladı.

Sorduğum bitmeyen sorulara erinmeden üşenmeden tatlı tatlı cevaplar verdi :)

Kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum çok keyifliydi benim için.

Eğer hala blogunu takip etmiyorsanız hemen ışınlanın derim.

Şeker mi şeker bir blogu var  ve keyifli yazılarını okumanızı isterim.

Blogu için buraya Tık Tık : KIZSAL ŞEYLER

Yazım için buraya Tık Tık : EVDE SAÇ BOYAMA HAKKINDA İPUÇLARI VE ÖNERILER

Diğer hesapları için;
İnstagram : blogkizsalseyler
Facebook : Kızsal Şeyler

Keyifli okumalar :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. Canım çok teşekkür ederim emeğin ve konuk olduğun için gerçekten güzel bir yazı oldu. İyi ki geldin bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ağırladığın için :)
      Başarılarına başarılar katmanı diliyorum.
      Gerçekten hak ediyorsun bunu.
      Öpüyorum iyi akşamlar :)

      Sil
  2. Güngören Boyacı Ustası Kimdir

    Güngören boyacı ustası veya Güngören boya badana ustası arıyorsanız, Güngören ev boyama işleriniz için “PROFESYONEL BOYA” olarak daima hizmetinizdeyiz. Güngören boya ustası olarak daima 1. sınıf malzeme kullanıyor ve daima 1. sınıf işçilik hizmeti sunuyoruz.

    Evinizi veya ofisinizi 1 günde boyuyor ve tertemiz teslim ediyoruz. Boyacı Güngören iş kalitemiz konusunda fikir edinmek için aşağıdaki örnek resimlere göz atabilirsiniz. Ayrıca, Güngören boyacı fiyatları ve Güngören boya badana fiyatları konusunda bilgi almak veya evinize yaptırmayı düşündüğünüz Güngören boyacı işleri ile ilgili hizmetlerimiz konusunda aklınıza takılan her türlü soru için 7/24 çekinmeden arayabilirsiniz.

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook