bitenler

Karışık Ürünler BİTENLER#4

05:10

Bitenler arasında her kullanım alanından ürünlerde var :)
Ne başlık atsam bilemedim.
Oradan buradan var bir şeyler :)

nivea-deodorant-rexona-adidas

Yazı uzun olacağından kısa bir özet geçeyim istedim.
En sevdiğim tabi ki de Rexona lar oldu.Özellikle Shower Clean favorim.
Kokuları kalıcılıkları ve iz yapmamaları her zaman en üst seviyede.
Ardından Adidas geliyor.Aynı şekilde memnun kaldım.
Bueno, Loris vs. parfüm destekleyici deo lar olduklarından pek bir işe yaramıyorlar.
Nivea Roll-On da severek bitirdiğim ürünlerden.
Yeniden alacağım.

parmex-aseton-oriflame
Oriflame Masaj Jeli boynumun ağrıdığı bir dönemde aldığım bir jel ama hiç bir faydası olmadı.
Evet ağrı kesici bir ürün değil farkındayım :) Ama yani bi rahatlık hissidemi vermez?
Vermedi.Hiç sevmedim...

Oje kullandığım dönemlerde severek kullandığım tek marka Parmex.
Kesinlikle çok başarılı.Tırnaklara herhangi bir zarar vermeden işini çok güzel yapıyor.

parmex-aseton
Bir Parmex daha çıktı sonradan :)
Gerçi sağdan soldan daha ne kadar çıkacak belli değil.Kaç şişe bitti bilmiyorum bile :)

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendilleri
Daha önceden de bitirip yazısını yazmıştım bloguma.Acele olarak kullanılabilecek bir ürün değil.
Fazlasıyla yağlı ve zaman kaybettiriyor.Hatta ben tırnak etlerime bakım amacı ile kullanıyordum.
Ama oje çıkarma konusunda çok başarılı.

paradontax-dis-macunu
Watsons ağız çalkama suyunu bitirmek için çok uğraştım.
Maşallah çok bereketli bir üründü.Severek de kullanıyordum.Ama bir zaman sonra ağzımda aft oluşturmaya başladı.Bırakmak zorunda kaldım.
Yoksa güzel ve uygun fiyatlı bir üründü.

Paradontax diş macunu için ne söylesem bilemiyorum.
Herkes çok memnun kalacağımı söylemişti.Ama öyle bir tadı var ki tarifi imkansız.
Dişlerime sürdüğüm an midemi kaldıran tek macun.Bir daha asla!

garnier-bb-krem
Marjinal SOS saç serumu
Bir hediyeleşme etkinliğinde sağolsun bir akadaşım bitmesine yakın bana yollamış :)
O kadar düşünceliydi ki üzerinde saç tellerini bırakıp falan yollamıştı hatıra olsun diye.
Neyse sustum daha fazla konuşmayacağım :)

Garnier BB Krem en sevdiğim.
Kısa olandan nefret ediyorum ama bundan çok memnunum.Bittikçe alıyorum.

renkli-lens-lens-suyu
Lens suları :)
Nasıl bir lens manyağı olduğumu anlamışsınızdır iyice sanırım.
3 tane büyük boy Opti-free bitirdim.Yıllardır sevdiğim bir marka.Severek kullanıyorum.
Bio true küçük boyunu denedim.Güzel bir suydu.Yeniden alabilirim.
Elegance Aqua Fresh ler lens yanında gelen sulardan.Fena değillerdi.
Refresh Suni Gözyaşı hayat kurtarıcı bir ürün.Lens kullananların çantasında mutlaka olmalı.
Elegance Soft Colors hareli gri lensimin ömrü dolduğundan kutusunu bitenlere ekledim.
Aynı şekilde Neo Cosmo Mavi lenslerim de hakkın rahmetine kavuştu :)

gül-suyu-lens-suyu
Destek Gül Suyu zaten instagram da sıkça bahsettiğim bir ürün.
Sevdiğim doğal gül sularından. Bittikçe alacağım bir ürün kesinlikle.

gül-yagi-kataljin
Gül suyu demişken Gül Yağı nı atlamak olmaz.
Cilt bakımlarım da sıkça kullandığım bir yağ.Kaç şişe bitirdim bilmiyorum.
Kataljin bildiğimiz Viks.
Bunu ne amaçla kullandığımı ayrı bir yazı ile sizlere anlatacağım.


benri-kare-pamuk-islak-mendil
Benri Kare Pamukları artık sevmeyenimiz yok.O biter biz yine alırız :)

Synergen Makyaj Temizleme Mendilleri sevgili arkadaşım Tavsiyesever Rabia tarafından bir hediyeleşme etkinliğinde bana göndermişti.
Severek kullandım ama nereden bulacağımı bilemiyorum.
islak-mendil
green-world-glade-oda-spreyi-islak-mendil
Her zaman ki gibi klasik ıslak mendiller  biter de biter.
Bunlar için tek tek yorum yapmayacağım.Ama en sevdiğim olarak Sleepy Islak Mendilleri gösterebilirim.Makyajımın kabasını almak için kullanıyorum.
Diğerlerini pek yüzüme sürmüyorum.

Oda Spreylerin de en sevdiğim markalardan biri Green World dür.
Koku seçeneği çok geniş olduğu gibi kalıcılığı ve fiyatları da çok güzel.
Özellikle Baby Boy olanı görürseniz mutlaka alın.Bildiğiniz bebek kokuyor :)

green-world-glade-oda-spreyi
Kare den kaçan bir oda spreyi daha :)
Buda BubbleGum isminde olan.Bildiğiniz sakız kokusu.Harika bir şey.

Adı sanı duyulmamış bir limon kolonyası bitmiş.Nerden aldım niye aldım bilmiyorum :)

Glade Çekmece İçi Kokularından 1 tanesi bitti.
Bütün çekmecelerimde kullanıyorum.Mis gibi koku veriyor.Tavsiye ederim.

loris-parfüm
Bunlar yorum yapılacak gibi değil :)
Hayır şimdi başlasam kaç güne biter bilemedim :)
Gerçi bir kaçını yazmış olabilirim ama üzerine o kadar çok biten parfüm eklenmiş ki şuan hangisi nedir bilemiyorum.
Loris parfümleri çok seviyorum gerçekten çok kalıcılar.

Son olarak sevdiğim iki ürünü de paylaşmak istedim.
Yumuşatıcı hastası ben hepsini deniyorum bittikçe.
ABC Soft Elmas ve Gül gerçekten çok kalıcı ve güzel kokan bir ürün.
Sihirli kapsüllerden kastı sanırım giysiler sürtündükçe koku yayılmaya devam ediyor.
Şu an morunu kullanıyorum.

Perwoll Siyah Sihir siyah çamaşırlar için güzel bir ürün.
Siyahlık kattığını düşünüyorum ben.
Çünkü bir seferinde normal renkli çamaşırlara koyduğumda simsiyah su olmuştu makina :)
Anladım ki bu siyahlar içinmiş :)

Okuduğunuz için Teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Merhaba blogunuzu takibe geldim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Parodontax diş macunun tadı çok kötü tuzlu tuzlu bende kullanamadım ama annem çok memnun bu macun sayesinde diş eti kanamalarının bittiğini hep söyler ama o tat :( sevgiler
    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle çok güzel bir macun olduğunu duydum bende.
      Ama tadından dolayı tahammül edemedim kullanmaya :(

      Sil
  3. gül yağının fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook