alışveriş

Kozmetik Alışverişim Ve Hediye Ürünler | Alışverişlerim

11:31

Yeni ürün deneme heveslisi kız karşınızda :)
Geçenler de bir kaç ürün almaya gittiğim esnaf amca bana bir kaç hediye ürün de verdi.
Kendisine buradan yeniden teşekkür ediyorum.

Kozmetik-alisverisim



XP markasını yeni yeni kullanmaya başladım.Rujlarını zaten severek kullanıyorum.
İlk olarak allık paleti ile başlamak istiyorum.

xp-kozmetik-allik-paleti

Renklerini çok ama çok beğendim.
Her ne kadar baharlık tonlar olsa da sevdiğim renkler bir arada.

xp-kozmetik-allik-paleti
Fiyatı da 6,50 TL.

XP jel eyeliner gördüğüm gibi dikkatimi çekti.
Son zamanlarda eyeliner deniyorum sürekli.

xp-kozmetik-jel-eyeliner

Eğer bundan memnun kalırsam devamlı alacağım.
Çünkü fiyatı gerçekten çok uygun.
12,50 TL.


XP siyah beyaz tonlarından oluşan bu far paletini de çok sevdim.

xp-kozmetik-far-paleti

Özellikle mat olması ve tabi ki fiyatı cazip geldi.

xp-kozmetik-far-paleti

Fiyatı 6,00 TL.

Diğer bir far paleti de harika yeşiller den oluşan bir palet.

xp-kozmetik-far-paleti

Mavileri ve morları da çok güzel.

xp-kozmetik-far-paleti

Bunun fiyatı da 6,50 TL.

XP Kaş Kiti sadece 7,50 TL.

xp-kozmetik-kas-fari

Ve aldığım gün denedim çok memnun kaldım.

xp-kozmetik-kas-fari

Ayrıntılı yazısı gelecek...

Nascita'nın allık fırçasını aldım.
Uzun zamandır gördüğüm merak ettiğim bir fırçaydı.

nascita-allik-fircasi

Umarım memnun kalırım.
Fiyatı 17,50 TL.

Catherine Arley pudram bitmek üzere olduğundan yenisini aldım.

catherine-arley-pudra

Yıllardır kutu kutu bitirdiğim harika bir pudra.
7,00 TL lik fiyatı ile de tadına doyulmaz :)

Moda Kozmetik Kaş maskarasının bana uyan renginden aldım.

moda-kozmetik-kas-maskarasi

Kuzenime almıştık bende deneyip çok beğenmiştim.
Fiyatı 10,00 TL.

Ve son olarak rengine aşık olduğum Moda Kozmetik Ruj ♡

moda-kozmetik-ruj
Resim yazısı ekle

Rengi sürümü her şeyi harika.

moda-kozmetik-ruj

moda-kozmetik-ruj

Ayrıntılı yazısını yazacağım ürünlerden biri.

Fiyatı 7,00 TL.

Ben hepsini bir arada aldım ürünlerin.
Ama yarı fiyatını ödememi, diğerlerinin hediye olacağını söylediler.
Bende mutlu olup çok teşekkür ettim.
Sizin bu ürünlerden kullanıp memnun olduklarınız var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça kalın!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Canım xp ve moda ürünlerini nerden alıyorsun ? İzmit merkezden mi alıyorsun ben hiç bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım Karamürsel'den alıyorum.
      İzmit'de hiç karşılaşmadım.
      İstersen sana istediğin ürünlerden alıp gönderebilirim.
      Yada buluşup beraber alabiliriz :)

      Sil
  2. Allahım ne kadar da ucuz bunlar :) nereden temin edebiliriz bu markaları acaba. Daha önce hiç kullanmadım ve denemek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ucuzlar :)
      Ve emin ol o tonla para verdiğimiz markalar kadar kaliteli ve kullanışlılar :)
      Ama işte XP nin herhangi bir instagram adresi veya internet sitelerinde satışı yok :(
      Bu çok kötü bir durum.
      Umarım bu yazımı görürler de bi yol gösterirler :)

      Sil
  3. güle güle kullan hepsi de çok hoş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Gerçekten çok güzeller...

      Sil
  4. Cok samimi bi yazi olmuş kesif etkinliginden gelip kesfettim vede takibe aldim bende yeni bloguma beklerim.rujun rengi guzel gorunuo gule gule kullanin hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Sağ olun.
      Ben de geleceğim.
      Sevgiler...

      Sil
  5. XP far paleti aldım iki tane Turk mali dedim renkleri güzel dedim...neyse eve gelip içeriğe bir baktım ki parapen içeriyor.... Hayal kırıkligi yaşadım :(((

    YanıtlaSil
  6. XP far paleti aldım iki tane Turk mali dedim renkleri güzel dedim...neyse eve gelip içeriğe bir baktım ki parapen içeriyor.... Hayal kırıkligi yaşadım :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef parabensiz ürün bulmak çok kolay değil.
      Kullandığımız çoğu makyaj ürününde bulunuyor.
      Olmayanlar da çok uçuk fiyatlı :(

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook