oriflame

Oriflame The One Rujlar - Ürün İnceleme

06:41

Uzun yıllar Oriflame temsilciliği yapmış biri olarak Oriflame ' in bazı ürünlerini gerçekten çok sevdiğimi söyleyebilirim.
Hemen hemen tüm ürünlerini denediğimi söyleyebilirim.
Memnun kaldığım ürünleri arasında ilk sıralarda rujları var.



Özellikle son zamanlar da çıkarttığı The One serisinin rujlarını çok beğeniyorum.
Bu alışverişim de 3 rengini daha aldım.
Tabi ki de artık ruja ihtiyacım yok.
Ama katalogda ki bu renkler çok ilgimi çekti.
Aklımda duracağına çekmecemde dursun dedim :)

 

Aldığım renkler;
'Orange Pop' 'Vivid Violet' 'Berry Biast'


Renklerin güzelliği...
Resimlerde parlak durduğuna bakmayın mat rujlar bunlar :)


Berry Biast rengi vişne çürüğü bordo arası bir renk.
Sonbahar için sade bir eyeliner makyajı ile çok güzel duracağını düşünüyorum.


Vivid Violet ise en sevdiğim renk oldu.
Dudakta duruşu ayrı bir güzel.
Lila mor karışımı bir renk.
Yüze harika  bir enerji veriyor.


Orange Pop ise yazlık bir renk.
Harika bir turuncu.
Dudakta burada göründüğünden daha turuncu duruyor.
Yaz makyajlarımın vazgeçilmezi olacak :)

Bu rujlar hakkında genel olarak söyleyebileceğim, fiyatlarına göre çok güzel rujlar olmaları.
Mat olmasına rağmen dudakları kurutmadan nemlendirerek renk veriyor.
En azından bir kere denemeniz gerek diye düşünüyorum.
Renk skalası harika.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

4 yorum

  1. harika oriflame rujlar 😊blogunu takibe aldim canim😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller :)
      Bu arada çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Vişne çürüğü renginde olan pek bi güzel.

    YanıtlaSil
  3. O rengi beğenenlerden biride sizsiniz :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook