cilt bakım ürünleri

Vaseline Cocoa Butter Nemlendirici Jel - Ürün İnceleme

09:27

Vaseline eskimeyen eski bir markadır benim gözümde...
Yıllardır severek kullandığım ürünleri vardır.
Hatta çocukluğumdan hatırlarım bir ürününü :)



Şimdilerde yine son zamanlar da güzel ürünleri ile tanışmaktayız.
Sprey losyonları olsun, kakaolu vanilyalı kremleri olsun severek kullanıyoruz hepimiz.

Benim de son zamanlar da özellikle sonbahar - kış aylarında severek kullandığım bir ürünü var.

'Vaselin Cocoa Butter Nemlendirici Jel '


Bu üründen oldukça memnun kaldım.
Zaten kuru olan cildimin kışın daha fazla kuruması ve pul pul dökülmesi sebebi ile denemek istedim.

Normal vazelin gibi olmayıp cilt tarafından kolayca emilim bir yapıya sahip.
Hatta yağlı görünmesine rağmen hiç bir yağlı his bırakmıyor.


Azıcık bir miktar tüm ihtiyacımı karşılıyor.

Vücudumu nemlendirmek dışında el bakımı , ayak bakımı ve dudak bakımında da rahatlıkla kullanabiliyorum.


Ellerime Vaselin + Lavanta yağı uygulayarak, bir saat eldiven yada çorap geçirerek bekletiyorum.
Sonuç gerçekten muhteşem.
Hem etlerinizi yumuşatarak size kolaylık sağlıyor hem de çok güzel nemlendiriyor.

Dudak bakımı için ise, tarçın yağı ile karıştırıyorum.
Ve geceleri uyumadan önce kulak çubuğu ile uyguluyorum.

Dudaklarım hem yumuşacık oluyor hem de tarçın yağı sayesinde biraz daha dolgunlaşmış oluyor :)
Tek kötü yanı Vaseline markasının da test yapan firmalar arasında olması  :(
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça kalın!

You Might Also Like

5 yorum

  1. Merahab blogunuzu takibe geldim bloguma da beklerim takipteyim

    YanıtlaSil
  2. Bu vaselineler her derde deva gibi bir şey.Bunlarla lip balm yaptım,normal nemlendirmesi için kullanıyorum,peeling için bir şeylerin içine katıyorum.Hem uygun fiyatlı hemde çok işlevli harika şeyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :)
      Çocukluğumdan bu yana hatırladığım efsane bir kaç üründen biri...
      Bende dudak dolgunlaştıran bir lip balm yapmıştım.
      İlerleyen günlerde paylaşacağım :)

      Sil
  3. Test yapan ya da test yapmayan firmalar listesine nereden ulaşabiliriz acaba bilginiz var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu yurt dışı siteler vasıtası ile de bulmak kolay.
      Bu arada tereddüt ettiğin markaya mail atarak öğrenmekte mümkün.

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook