Abur Cubur

Farklı Marketlerden Yaptığım Değişik Abur Cubur Alışverişlerim ░ Market Alışverişlerim №47

07:44

Zor günler geçiriyoruz...
Ne zaman bitecek bilmiyoruz.
Ama umarım kısa zamanda sona erer.
Çünkü ruhen çökmüş bulunmaktayız.
Hazır yazılarımdan birini paylaşmak istedim meşgul olmak adına...
Çünkü günlerdir haber izlemekten başka bir şey yapamıyorum.
Geceleri uyuyamıyorum ve manevi bir korku var içimde.
Bir şeylerle meşgul olmanın en güzel yanı sanırım yazmak.
Yazmak istedim.
Yoksa gerçekten kafayı yiyeceğim...

⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂


Değişik işler uzmanı İrem değişik abur cuburları ile iş başında :)
Yine buldum farklı bir kaç şey ve denemek istedim.
Belki sizlerde denemek istersiniz diye sizlerle de paylaşmak istedim.
Bunlardan bazılarını daha önceden görmüş fakat denememiştim.
Çoğu ilk kez görüp merak ettiklerimden...
Farklı marketlerden yaptığım bu alışveriş yazımda tek tek nereden aldığımı yazmadım.
Fazla uzun bir yazı olsun istemedim.
Ama yine de epey uzun oldu diyebilirim :)


Malatya Pazarı'nın ürünlerini zaten severek tüketiyorum.
Ama bunları gördüğümde epey bi şaşırdım.
Daha önceden soslu yer fıstığı denemiştim.
Ama acılı olanı ilk kez deneyeceğim.
Kekikli olan ise en merak ettiğim :)


Hazır Bulgur Pilavı'mı?
Tam tembel işi :)
Özellikle çalışanlar için gerçekten çok pratik.
Üstelik denedim tadı da güzel oluyor.
Bununla ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım.




Ben normalde kola tüketmiyorum.
Ayda yılda bir canım çekiyor ve engel olamıyorum doğru :)
Ama onun dışında sık tükettiğim bir şey değil.
Ama bunları nasıl merak ettim anlatamam size.
Özellikle Vanilya aromalı olanı denemek için sabırsızlanıyorum :)
Diğeri ise misket limonu aromalı.




Mısır Kavurgası ve Soslu Mısır Çerezi aldım.
Kavurgayı zaten biliyorum ama diğeri hakkında bir bilgim yok.
Deneyip göreceğim :)


Harika ambalajı ile kalbimi çalan Bonne Visage adında bir bisküvi buldum.
Umarım içi de dışı gibi güzeldir :)


Cheeso adında ki bu şey ne dersiniz?
Evet peynir :)
Ara öğün atıştırmalığı olarak yada çocuklara peyniri sevdirmek için çok başarılı bir ambalaj.
Bir tanesini yedim bile ve çok beğendim.


Tarçınlı Elma Cipsi ve İncir Cipsi
Mlife markasının daha önce cipslerini denemiştim.
Bu meyve kurularını ilk kez deneyeceğim.


Banella çikitamuuz diye enteresan bir şey buldum.
Çikolata kaplı muz oluyormuş kendileri.
Bakalım çok merak ediyorum.
Ayrıca aklıma Ajdar gelmedi desem yalan olur :)


Let's Quick bildiğimiz Nesquik :)
Kakaolu içecek tozu.


Meyveli drajeleri çok seviyorum.
Bunlar dışı çikolata kaplamalı drajeler.
Bakalım sevecek miyim :)


İnvite kekin dış ambalajı çekti beni.
Ne alaka diyeceksiniz ama ambalajının dokusu bile farklıydı :)
Muhtemelen güzel olabilir bu diye düşündüm :)



Luppo nun Dream isimli kekini de yeni gördüm.
Luppo ürünlerini seviyorum, bir de bunu deneyeceğim.


Bana ambalajı ile çocukluğumu hatırlatan bir sakız :)
Minik minik rengarenk bu draje sakızlardan çocukken çok tüketirdik.
Neden özlem gidermeyelim? :)


Bebekliğinden vazgeçemeyen var mı? :)
Cici Bebe bisküviyi hala çok sever ve yerim.
Yeni tahıllı versiyonunu denememiştim.
Hemen alıverdim :)


Cralips diye böyle aromalı krakerler gördüm.
Nacho Peynirli ve Taco Acılı
Baharatlı şeyleri seviyorum...


Rossmann mağazasından aldığım bu çikolataları daha önce videomda göstermiştim.
Son abur cubur keşiflerimden olduğundan burada da paylaşmak istedim.
Ballı Bademli Bitter ve Sütlü Çikolata


En sevdiğim kahve markasıdır Jacobs
Yeni bol köpüklü versiyonunu denemezsem olmazdı :)


Şeker kullanmayan kişiler için bu ballar çok iyi bir alternatif.
Hem bal tüketimini sağlamış oluyorsunuz, hem de içeceğinizi doğal yoldan tatlandırmış oluyorsunuz.
Tek kullanımlık olması ve çantaya at çık olması süper!


Kıtıruno Uno markasının minik atıştırmalıkların dan...
Aslında bir de kahverengi paketli olanı aldım ama sanırım resimlemeyi unutmuşum.

Alışverişim bu şekildeydi.
Eğer sabredip yemezsem belki bir abur cubur videosu çekebilirim bir yakınım ile :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!








Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com



You Might Also Like

3 yorum

  1. vanilyalı colayı ilk kez görüyorum nasıl bir şey acaba? :D ayyy hepsi de çok cici

    YanıtlaSil
  2. Soslu fıstıkdan bende yemiştim acı biberli olanı çok güzel :)
    Bende yeni blog sahibiyim takip edersen çok sevinirim

    suilekesfet.blogspot.com

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook