Biten Ürünlerim

Son Zamanların Biten Saç ~ Cilt ~ Temizlik Ürünleri ░ Bitenler №5

03:23


Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyordum.
Ama uzun zamandır uzuncaaa... bitenlerim oldu. :)
Neden bu kadar biriktiriyorum bilmiyorum, çünkü hem yazarken zorluk çekiyorum, hem fotoğraflarken, hem düzenlerken...
Bundan sonra aylık olarak düzenli bitenler yazısı yazacağım ve bunları kategorilere ayıracağım.
Böylelikle ürünler hakkında daha detaylı yorum yapabilirim hem de bu yazıyı yazmak bir işkence olmaktan çıkar.

Bu yazımda bitirdiğim saç bakım ürünleri, cilt bakım ürünleri, temizlik, maske gibi ürünlerden bahsedeceğim.
Bunun dışında yayınlamam gereken bir de makyaj ürünleri bitenler yazım olacak.


İlk olarak en sevdiğim saç bakım yağı olan Loreal Elseve Mucizevi Yağ dan bir tane daha bitirdim.
Bu benim 3. şişemdi. Çok ama çok memnunum.
En az onun kadar sevdiğim Avon Argan Yağlı Saç Uçları İçin Bakım Serumu da ikinci şişem.
Gliss Saç Açıcı Sprey klasik bir saç açıcı sprey. Pek bir numarasını göremedim açıkçası...
Gliss Çift Fazlı Onarıcı Saç Onarıcı Sprey de pek numarasını görmediğim bir ürün oldu.
Avon True Glow Body Sprey içerisinde altın ışıltılar bulunan yoğun bir vücut spreyi.
Kokusunu seviyorum.


Eveline Cosmetics Micellar Makyaj Temizleme Suyu daha önce bahsettiğim ve çok sevdiğim bir üründü.
Hobby kremleri severek kullanmaya devam ediyorum.
Elegance Aqua Fresh lenslerin yanında hediye verilen klasik bir lens suyu.
Dirty Works Body Butter Supreme Cream 3 lü set halinde satılan bir vücut yağı idi.
En sevdiğim bu rengi oldu.
She ...is Sexy Deodorant 2. şişem. Severek kullandım.


Oriflame Milk&Honey Nemlendirici Duş Jeli özellikle kışın çok severek kullandım.Nemlendirmesi başarılı bir ürün.
Watsons Floral Temptation Vücut Losyonu ilk başlarda sevdiğim bir nemlendirici oldu.
Fakat daha sonradan yapısı değiştiği için atıyorum.
Vione Deodorant son zamanlarda kullandığım en iyi deodorant!


Hacı Şakir Zeytinyağlı şampuan ev ahalisinin kullandığı bir şampuandı :)
Fakat ben fırçalarımı yıkamak için daha fazla kullandım :)
Watsons Smiley Baby duş jeli çoook bereketli ve harika kokulu bir duş jeli.


Natura Therapy Volkanik Kil Maskesi yıllardır bittikçe aldığım çok sevdiğim bir maske.
Colgate Diş Fırçası tırnaklarım için kullandığım bir diş fırçası.
Diş macunları hakkında ayrıntılı yazı yazacağım.
Fakat Clinomyn Sigara İçenler İçin Diş Macunu çok acı olduğu için bir daha almayacağım.


Destek Markasının yağlarını severek kullanıyorum.
Yağlar hakkında ayrıntılı yazı yazacağım.


Saç bakımında vazgeçemediğim üçlü her zaman bittikçe alınıyor :)



Her bitenler yazımda lens sularının olması sürekli lens kullandığım anlamına gelmiyor.
Yıllık lenslerimin düzenli olarak sularını değiştirdiğimden çok fazla kullanıyorum.
Renu favorilerimden.
Stop Ever Lady Comfort adet ağrıları için ısıtıcı bant ciddi anlamda iyi bir ürün.
Kesinlikle yeniden alacağım.


Son boyam Neva Color Siyah rengi olmuştu :) Bir daha da boyamadım saçlarımı zaten.
Avon Simply Delicate İntim Mendilleri fena değildi.
Yeni ürünler deniyorum şuan...,



Parfümleri sıkmıyorum, yiyorum :)
Loris açık parfümler arasında favorim.
Surrender Avon dan almıştım fakat bir daha alacağımı düşünmüyorum, bana göre epey ağır bir koku.
Oriflame Savannah limon kokulu hoş bir parfümdü.



Koku demişken oda parfümlerini çok seven biri olarak bu markaya bayıldım.
Floret markasına ait bu oda parfümleri katkısız ve aynı zamanda kumaşlarda da kullanılabiliyor.
Bu sebeple çamaşırlara, havlulara kullandım sürekli...
Yeniden alacağım.
Hepsi çok güzel ama baş favorim Ambiyans!


Glade Mini Jel ler dolap içlerinde sürekli kullandığım ürünler.
Temiz Çarşaf Ferahlığı kokusu favorim.
Dalan Roxy Matik %100 bitkisel yağlardan üretilen bir toz sabun.
İç çamaşırların da güvenle kullanabilirsiniz.


Yumuşatıcı aşkımı bilenleriniz vardır :)
Son zamanların bana göre en iyi kokusu kesinlikle Yumoş Extra Deluxe Altın Orkide&Sandal Ağacı!
Bayılıyorum!
Abc Soft Parfumie Ametist&Lotus da güzel bir kokuydu.


Yüzümde kullandığım ıslak mendiller ise bu şekildeydi.
Dalin Organic Pamuk Mendilleri severek kullanıyorum.
Clea ve Hops ne çok vasat ne de mükemmel diyemeyeceğim orta halli mendiller oldu.



Genel olarak kullandığım ıslak mendiller arasında favorilerim ise Pufies ve Johnsons Baby oldu.
Diğerleri olmasa da olur :)





Çantam da kullandığım ıslak ve kuru mendiller ise bu şekilde idi.

Bir daha ki sefere bu kadar ürün biriktirmeyi düşünmüyorum :)
Aylık olarak yayınlarsam çok uzun olmayacak yazılarım ve detaylı olarak düşüncelerimi yazabileceğim.

Benim bitenlerim bu şekildeydi.
Bir sonra ki yazım dediğim gibi kozmetik ürünlerden oluşacak.
Sizinde bu ürünler arasında kullandığınız ürünler varsa bana yorum bırakabilirsiniz.
Düşüncelerinizi merak ediyorum. :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!







Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com



You Might Also Like

2 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook