Abur Cubur

A101 ve Bim Alışverişi │Abur Cubur Keşiflerim #3

12:40




Selam kızlar!
Abur cubur yazılarımdan biri olan A101 ve Bim alışverişime hoşgeldiniz. :)

Ben değişik ürünler görünce atıyorum sepete ve keyifle deniyorum hepsini.
Onlar raflardan bana bakınca almadan çıkamıyorum :)
Ambalaj önemli! :)




müsli yoğurt





Bim de gördüğüm bu farklı  ambalaja sahip üzerinde Müsli yoğurt yazan farklı aromalara sahip çikolata görünümlü ürünleri çok merak ettim açıkçası.



Yoğurtlu müsli nasıl olur bilemedimKarışık meyve, ElmaTarçın, Çilek, Kayısı ve Kirazlı olanlarını gördüm.

Hepsinden aldım birer tane.
Eğer güzelse ara öğünler için stoklayabilirim :)


bomb-x enerji içeceğibomb-x enerji içeceği



A101 alışverişime geçersek ambalajı el bombasını anımsatan bir enerji içeceği ile başlayalım.

Bomba şeklinde bir enerji içeceği.

Açıkcası ambalajının şirinliğine aldım diyebilirim :)
Yanında pim şeklinde bir açma halkası var.



Landessa Ice Coffee Cappuccino....
Hiç bir koruyucu içermediği, gerçek sütlü %100 arabica kahve olduğu yazıyor.
Açıp içme yeri bir enteresan.
Bakalım umarım facia olmaz:)




landosse ice coffee cappuccino







toffifee







Herkesin instagram da çok paylaştığı ve bu sebeple çok merak ettiğim Toffiee yi nihayet buldum :)
Bakalım nasılmış...









powerade





Powerade ilk kez denediğim bir ürün değil zaten sürekli alıyordum spor zamanlarında...

Şuan hala spora devam ettiğim için almak istedim bir tane.
E alışverişin içinde olunca da paylaşmak istedim :)








issimo cappuccino





İlly İssimo Cappuccino da görünce merak ettiğim bir içecek oldu.

Soğuk olarak tüketiliyormuş.
Ben genelde sıcak kahvemi de kırk saat soğutup öyle içtiğimden denemek istedim.
Daha önce hiç görmedim bu markayı.Az buz da değil hani küçük olmasına rağmen 3.95 gibi bir fiyatı vardı.
Merak ediyorum açıkcası.

akmina limongiller






Maden sularını çok severim her çeşidini de denerim gördükçe.
Akmina Limongiller in sırf şişesini görüp aldım diyebilirim :)
Bizim gibi kokoş süslü bir hatun o da :)
Limon ve ahududu karışımlı...




tüp bal




Bu tüp balı ise spora giderken hazırladığım ballı süt için aldım.
Süt matarama kolaylıkla sıkabileceğimi düşündüm.








çubuk kraker balık kraker pizza kraker












Geriye kalanlar da sürekli tükettiğim hastası olduğum çubuk krakerler ve diğerleri.
Ara öğünler de karnım acıktıkça yiyorum güzel tokluk hissi veriyorlar.
Alışverişe dahil olunca paylaşmak istedim :)



Ve kızlar bu alışveriş bu kadardı :)
Sırasıyla ürünleri deneyip sizlerle paylaşacağım.Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ben bizim a101 de bimde niye hic boyle seyler gormuyorum ya :D nasil guzeller hepsi sana afiyet olsun simdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)
      Böyle şeyler perşembe günleri geliyor genelde.
      Hemen bitiyor olabilir.
      Perşembeleri bi kontrol et derim :-*

      Sil
  2. Ehehehh bişey olmaz canım ya 25 yıllık rutin bu :):):):)
    Son zamanlar da aksine bunları yemiyordum ve kilo almıştım.
    Şimdi haftanın 5 günü deli gibi spor yapıyorum.
    Biraz da ona güvenerek :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. Maşallahh :) Keşke yesek yatsak kilo almasak yaa abur cubursuz bir yaşam düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de marketlerden bu tarz yenilikleri denemeyi seviyorum :) Müslileri çok merak ettim, acaba tatları nasıl ^_^ Enerji konusunda ise Monster 'ı öneririm, bana göre cidden enerji veren tek sıvı o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ortak bir yanımız olmasına :)
      Müsli ler bir harikaaaa!
      Görürsen kesinlikle al derim.Bayıldık biz.
      Monster hiç görmedim ama değişik bir şey olduğundan ekledim listeye:)
      İlk fırsatta alıcam.
      Çok teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil
  5. Ahhh Ahhh çok var öyle insanlardan ama biz o kadar şanslı olamadık :)
    Dozunu bildikten sonra mutluluk veren herşeyi yemek güzeldir :-*

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook