Alışverişlerim

Cici Eşyalar Alışverişim

05:22

Kızlar selam :)

Bugün sizlerle geçenler de yapmış olduğum şirin bir alışverişi paylaşacağım.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki benim bardak,kupa takıntım hatta hastalığım var.
Evde bana ait bir bardak dolabı var desem... :)
Herkesin kullanması da hoşuma gitmiyor o yüzden sadece ben kullanıyorum onları :)

Nerede görürsem cicili bicili farklı kupalar ya da bardaklar hemen ekliyorum koleksiyona...

Geçtiğimiz hafta yine önüme
çıktı bir kaçı hemen aldım ve sizlerle paylaşmak istedim.

Bardaklar dan önce aldığım Himalaya tuzunu göstermek istiyorum sizlere...
Biliyorsunuz Himalaya tuzunun vücudumuz üzerinde çok büyük faydaları var.
Bunlardan bir tanesi de radyasyonu çekme özelliği oluşu...

himalaya-tuzu-himalaya-tuz-küresi

Ben de bu ışıklı, rengarenk yanıp renk değiştiren küre den bir tane aldım hemen.
Üstelik Usb girişi de mevcut.
Böylelikle pc bağlantısı yaparak geceleri hoş bir atmosfer de yaratabilirsiniz :)

himalaya-tuzu-himalaya-tuz-küresi

Sıra geldi kupalara :)
En sevdiğimle başlamak istiyorum.


Bu gördüğünüz sevimli tavşancık çok tatlı değil mi? :)
Soğumasın diye silikon bir kapağı var.
Alt kısmı da silikon böylelikle elleriniz sıcaktan korunuyor ve eller yanmıyor.Boyutu da epey büyük.
Dışarı çıkarken bile elinize alabilirsiniz.

Sıradaki kupaya aşık olmuş olabilirim ♥
Esprili ve çok şirin :)


Kapağı silikon hem sıcaklığı koruyor hem de biberon gibi oradan içebiliyorsunuz :)
Çok eğlenceli.

Kavanoz kupalar bu ara pek bir meşhur...
Özellikle İnstagram da ve Tantitoni gibi mağazalar da sıkça karşımıza çıkıyor.
Bende hemen aldım bir tane :)


Ve son olarak ise bir tane küçük bir matara aldım kendime.Spora başladığımdan matara lazım oluyor.


Spor için küçük bir şey ama ben bunu özellikle spor sonrası içmek için ballı süt ile dolduruyorum.
Eve gelene kadar kullanımı da kolay küçücük bir şey :)
İsterseniz dışında ki şirin kılıfı çıkararak cam şeklinde de kullanabiliyorsunuz.
Ama ben bu halini çok sevdim!

Benim alışverişim bu şekildeydi kızlar.
Tahmin ediyorum ki sizler de çok cici buldunuz.
Çocuk ruhlu olmak böyle bir şey işte :)

Şirin alışverişler de görüşmek üzere Hoşçakalın☺

You Might Also Like

13 yorum

  1. Merhaba Facebook gruplarından birinde gördüm yazını dikkatimi mataranı nereden aldın özellikle merak ettim :) Takibe aldım ben de beklerim :)

    http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum ziyaretinize :) Kocaeli de oturuyorum ben. Bir semt pazarından aldım :)

      Sil
    2. Ben de Sakarya'dayım ne güzel :) İyi günlerde kullanılsın hepsi çok güzel :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım ne güzel şeyler almışsın bayıldımmmmmmmmmm ♥

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen ışınlanıyorum bloguna.
      Keşif etkinliği güzel bir fikir olmuş.
      Neden olmasın :)Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Çok çok teşekkür ederim :) Beğenmenize sevindim.
    Hemen geliyorum takibe:)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aslında tam bebekler için mama kabı ideal :)

      Sil
  6. Özellikle tavşan kupaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şeker gerçekten:) Çok teşekkürler canım. Daha güzelleri senin olsun.

      Sil
  7. Hay Allah iyiliğini versin! :) Deminden beri şu böceği ekrandan almaya çalışıyorum yaaa :D :D :D Ay öldüm bitttim gülmekten... Aldıkların çok cici güle güle kullan. Özellikle renk değiştiren lamba favorim...Rastlasam alıcam. Tchibo da görmüştüm ilk. Bu arada çiçek oldum, takipçi oldum :) Kahve Yanı'na beklerim... Sevgilerrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun ben de ilk koyduğum da unutup temizlemeye çalışmıştım o böceği :)
      Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)
      Umarım bulursun ama 3 buçukculara falan da bakmanı tavsiye ederim ben orada buldum :)
      Çiçeğim böceğim aramıza hoşgeldin :)
      Hemen geliyorum ben de sevgiler :-*

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook