allık

Avon Expert Mega Palette-Büyük Makyaj Paleti | Ürün İncelemesi

05:52

                                                      Selamlar olsun herkese...
Avon Expert Mega PaletteBugün bilgisayarım da bulduğum, yazılmayı bekleyen fotoğraflar ve geç kalınmış bir başlık buldum.
Geçtiğimiz yıl bu ürün hakkında bir yazı yazacaktım ama kenarda köşe de kalmış ve unutmuşum.
Yine de ben sizlerle paylaşmak istedim.

Avon Expert Mega Palette...
Avon Büyük Makyaj Paleti.



Yılbaşı için limitli olarak üretilmiş bir palet idi bu.
Şuan da kataloglarda mevcut değil evet.
Ama ara ara indirim broşürlerine giriyor.
Ve belki görüp almak isteyenler olur diye ufak bir yazı ile bilgilendirmek istedim.
Umarım faydalı bir yazı olur.


Palet içeriği şöyle;
36 adet göz farı
36 renk dudak parlatıcı/ruj
6 renk allık/aydınlatıcı
1 adet dudak parlatıcı aplikatörü
1 adet göz farı aplikatörü
1 adet allık aplikatörü

Ürün kapaklı bir kutu şeklinde ve kapağı kaldırdıktan sonra bizi iki adet yana kayan bir mekanizma karşılıyor.

Avon Expert Mega Palette


Bu sayede gayet kullanışlı ve kırılmalara ve renk karışıklıklarına karşı daha korunaklı olmuş.
Üst kısmında yarım bir ayna mevcut.

Genel olarak ben farların yapısını beğenmiştim.
Ama her renk aynı sonucu vermiyor.Kimisi gördüğünüz rengi verirken kimi hiç renk vermiyordu.
Belki baz ile halledilebilir bir şeydi bilemiyorum.
Bir de çoğu simli far malesef :(

Avon Expert Mega Palette

Avon Expert Mega Palette


Gerçi bu durumdan hoşlananlar simli farları sevenler var elbette.
Ama ben mat farları daha çok sevdiğimden benim için eksi bir durum oldu bu.

Onun dışında her Avon farında olduğu gibi toz toz olma durumu vardı biraz.
Ama çoğu pahalı markada bile aynı problemleri yaşıyoruz.
Sonuç olarak ben koyu renkleri farları beğenmiştim.

Ruj/Parlatıcı kısmına geçersek ben genelde bu tarz ürünleri pek sevmiyorum.

Avon Expert Mega Palette





Yorumlayabilmek adına elimin üzerinde bir iki rengini denedim.
Yani çok fazla söyleyebilecek bir şeyim yok klasik parlatıcılar...
Ama bana yapış yapış geldiğinden ben bu tarz ruj ve parlatıcılar dan pek hoşlanmıyorum.
Açıkcası çok hijyenik bulmuyorum.Özellikle böyle farlar ve allıklar bir ara olduğunda...

Gelelim en güzel kısma :)
Allıklar...

Avon Expert Mega Palette

Aslında sadece allık olarak adlandırmak yanlış olur.
İçerisinde aydınlatıcı olarak hatta bronzer olarak bile kullanılabilecek çok güzel renkler var.
Hatta kaş kemiğinizi, göz kapağınızı ve yüzünüzün istediğiniz yerini aydınlatmak için kullanabileceğiniz renkler mevcut.

Avon Expert Mega Palette

Pigmentleri güzel.
Renk tonları da aynı şekilde....

Avon Expert Mega Palette

Hatta bana göre paleti alınabilir kılabilecek tek özellik diyebilirim :)
Ben allıkları çok sevmiştim.Bir çok allık ile de benzerlikleri var diye düşünüyorum.

Aplikatörler hakkında yorum yapma gereği bile duymuyorum :)
Artık onları kullanan çok az insan var.

Kısacası kullanamasam da yazısını yazabilmek adına denediğim ve allıklarına bayıldığım bir palet olmuştu kendileri...
Ama geçen sene kozmetik ürünlerini azaltma mücadelesine girmiştim.
Çok fazla far paletim olduğumdan ve sadece birer kez denediğimden bu paleti de satmıştım.
Umarım alan arkadaşım memnun kalmıştır ve severek kullanıyordur.

Hala aktif olan bir satış hesabım mevcut instagram da...
Ara ara 0 ve az kullanılmış kozmetik,giyim,aksesuar gibi ürünler ekliyorum.
Bakmak ve takip etmek isterseniz beklerim.

Blog satış hesabım >>>  @pink.blonde_blogsatis

Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Hoşçakalın ! ♥

You Might Also Like

2 yorum

  1. Harika bir post olmuş, detaylarla ben almışım gibi inceledim :)

    Mutlu günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sağol canım.
      Karşılaşıp almak isteyenlere bir fikir olmuş olur :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook