Boncuk İşi İşlemelerim

Boncuk İşlemeli Havlu Örneği | El Emeklerim/İşlemelerim#2

07:59

pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri



Bugün sizlere 4656544. kez işlediğim havlularımdan birini göstereceğim :)
İşlemeye başlamadan çizdiğim anı instagramda paylaşmıştım sizlerle...
Özellikle boncuk ile işlenen örnekleri çok seviyorum.
Çok keyifli geliyor bana boncuk işi.
Ve kurdele nakışından daha şık buluyorum :)

Çok fazla havlu işledim ben...
Kendi çeyizime yaptıklarım olsun,hediyeler olsun,kermeslere yaptıklarım,sattıklarım...
İlgilenenlere, farklı örnek arayanlara, işleme tekniklerini görmek isteyenlere bir fikir olsun istiyorum.

Çok fazla örnek şablona sahibim bir kurşun kalem yardımıyla havluya geçiriyorum deseni.
Burda önemli nokta ise mezura ile başlangıç ve bitiş çizgisini ölçüp tam ortalayarak çizmek...
Bunun için biraz toplu iğne ve bir mezura yeterli oluyor :)



pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


Geçen ay bir kermese yaptığım havlu bu şekildeydi...



pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri



pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri

Lale ağırlıklı bir model işledim.Ve renkler de altın bakır tonlarını ağırlıklı olarak kullandım.

pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


pul-ve-boncuk-işlemeli-havlu-modelleri


Biraz zengin ışıltıcı ve göz doldurucu oldu :)
Bu tarz havluları makinaya atmadan elinizde ılık bir suyla yıkarsanız eğer hiç bir şekilde bozulma olmuyor.
Özellikle nişan,söz,düğün bohçalarında çok şık duruyorlar :)

Umarım beğenmişsinizdir :)

Merak ettiğiniz kısımlar varsa yorum kısmına yazabilirsiniz.
Okuduğunuz için çok teşekkürler...
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook