ahşap tepsi

Ahşap Kurdele Nakışı Tepsi İşleme | El Emeklerim/İşlemelerim #1

08:37

tepsi işleme kurdele nakışı
Yıllar önce mefruşat kursuna gittiğimden o dönem fazlasıyla boncuk işi, kurdele nakışı, punch, kaneviçe, patchwork ve dahası şeyleri yapmışlığım vardır.
Hatta çeyizime bir çok şey işlediğimi ve çoğunun da beğenilip sergilerim de satıldığını da belirtmek isterim.
2 yıl devam etmiştim kursa...

Ama hiç bir zaman işlemekten sıkılmadım.
Arkadaşlarıma yakınlarıma kermeslere hediye olarak havlular bohçalar işledim.
Yeri geldi sipariş alıp satışlar yaptım.
Kısacası çok ekmeğini de yedim bu işin :)
Şimdiler de iyi ki gitmişim diyorum o kursa...


Son zamanlar da tekrar dan işlemelere başladım.
Bunları tek tek resimledim.
Yaptığım işlemeleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.


Belki benim gibi el sanatlarına hevesi olan arkadaşlarımız vardır aramızda.
Hem fikir olmuş olur hem de elinden gelmeyen ama yaptırmak isteyenler olur diye düşündüm.
O yüzden yeni bir kategori daha ekledim bloguma... 'El Emeklerim'

Şimdi sizlerle kursa başladığım zamanda ilk yaptığım tepsiyi paylaşacağım.


Ahşap Kaplama Kurdele Nakışı Tepsi İşleme



Evet çok basit bir örnek.
Ama ilk işlemem idi o yüzden mazur görün :)
Zamanla elim alıştıkça ve hayal dünyam genişledikçe daha muntazam ve daha albenili işler oldum.
Şimdi çok daha iyiyim bu işte :)

Bu gördüğünüz tepsi saten bordo bir perde kumaşı üzerine basit kurdele teknikleriyle işlendi.
Ardından ben bunu ahşap bir tepsi haline getirttim.
Bunu pano olarak bile kullanabilirsiniz.
Ama özel misafirlere sunum yapmak için çok şık bir tepsi.


Ahşap Kaplama Kurdele Nakışı Tepsi İşleme


Özellikle de malzemeler tasarım ve renkler değiştirilerek düğün nişan ve söz için harika tepsiler yapılabilir.
Düşünsenize beyaz saten kurdele, beyaz inci ve tül birleşiminden gelin gibi bir tepsi olduğunu... :)

Harika olur diyorum!

Umarım beğenmişsinizdir.
Bundan sonra sık sık el emeklerim yazısında görüşmek üzere.
Hoşça kalın!


Ahşap Kaplama Kurdele Nakışı Tepsi İşleme

You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook