Bana dair

'Blog tema (Şablon) Değişikliğim'

02:05

Günaydın kızlar :)

Uzun zamandır blog temamı sürekli değiştirip duruyordum.
Çünkü bir türlü içime sinmiyordu.
Ya çok karışık yapıyordum ya da rengarenk...
Ama her seferin de olmadı bu yine diyerek hayıflanıyordum :(

Şuradan yola çıkıyordum her seferinde...
Ben bir blog okurken yada arkadaşlarımın blogların da gezinip bilgi sahibi olurken hep şuna dikkat ettim.
Göz yormayan, temiz, okunaklı sade ve açık renk bloglara...
Ve blog ları okurken sıkılmadım.
Ben bir gün güllü yapıyordum,  bir gün böcekli, hadi olmadı düz ama renkli...
Derken dün akşam değiştirmeye karar verdim.

Öncelikle kesinlikle arka plan beyaz olmalıydı!
Temiz okunaklı ve göz yormayan...
Arkayı düz yaptıktan sonra bu sefer de bir logoya ihtiyacım vardı.
Yıllardır beğendiğim resimleri kullanmak için bir fırsat olmuştu bu bana.
Photoshop da hemen ayarladım fotoğrafı ve yükledim.
Yazı renkleri ve tiplerini de ayarladıktan sonra yayına verdim.
Ufak tefek eksiklikler var onları da bugün halledeceğim.

Bir de acaba blog kayıtlarının yazı tipi çok göz yorucu mu ? Diye düşünmüyor değilim.
Sizlerden tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
Benim ruhum epey bir renkli olduğundan hiç sadeliğe veremiyorum kendimi.
Şuraya pembe şuraya çiçek derken bir bakmışsın rengarenk olmuş :(
O yüzden sizlerin tavsiyeleri benim icin çok önemli.
Yorum olarak bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.

Hepinizi öpüyorum kızlar.

Kalın sağlıcakla! :-*

You Might Also Like

7 yorum

  1. Takipteyim seni cnm :) Banada beklerim ;)
    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,tema güzel olmuş.Takipteyim.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  3. bu tema oldukça şirin olmuş bence. :)

    bana da beklerim. :)

    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sağolun :) Hemen geliyorum ziyarete ve takibe :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş. altta ki sayfa başına dönmek için olan göz çok tatlı..
    Bu arada blogdaki böceği kendi ekranımda sandım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler canım :) Ehehehe esprisine koydum o böceği. Ama ilk koyduğum da unutup ekranı temizlemeye çalışmıştım ben de :D

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook