alışveriş

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar

13:59

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar
Merhaba :)

Bugün sizlerle Avon alışverişimi paylaşmak istiyorum.
Son katalogda gözüme bir kaç ürün çarptı.
Bir kaç ürünü de bazı youtuber ve instagram arkadaşlarım dan görüp merak etttim.
Ve denemek için bir kaç ürün sipariş ettim.
Sizlerle alışverişimi paylaştıktan sonra ürünleri denedikçe yorumlarımı yapacağım.

İlk olarak cilt ürünleri ile başlayalım.


Anew BB Kremi uzun zamandır merak ediyordum.
Anew Vital serisi +25 özel serisi.
Eee artık biz de 25 i geçtik yani :)


Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Tek renk seçeneği olmasından dolayı bir türlü alamamıştım.
Ama katalogda Anew Göz Çevresi İçin Jel Krem ile birlikte 29,95 gibi bir fiyatta olduğunu görünce almak istedim.
Bakalım nasılmış göreceğiz :)

Daha sonra Clearskin serisinin Yağ İçermeyen Renkli Nemlendiricisini de oldukça merak ediyordum.

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Yine bu da set halinde idi. Yanında Düzgünleştirici Stik ile birlikte 15,95 TL idi.
Denemek için Fair rengini aldım :)


Avon NutraEffects serisinin bir kaç serisi dikkatimi çekti.



Son zamanlar da BB kremler oldukça ilgi alanımda.
Nerde görürsem alıyorum deniyorum misali :)
Bu serininde BB Kremi, Renkli Nemlendiricisi ve Berrak Görünüm Veren Bilyalı Göz Çevresi Bakım Ürününü merak ettim. (ne uzun bir isimmiş bu pöff)

BB Krem Light renginde fiyatı 13,95 TL
Renkli Nemlendirici 11,50 TL
Uzun isimli göz çevresi ürünü ise 20,95 TL idi :)

Avonun yeni çıkardığı fondoten ile devam edelim...
Avon Bright Start Aydınlatıcı Fondoten.



İçerisinde portakal, limon, söğüt kabuğu, kolajen ve elastin gibi doğal içeriklere sahiptir diye bir yazı var...
Ben Deep Wheat renginden sipariş verdim. İçersinde  SPF15 var.
Fiyatı ise 15,95 TL idi...

Color Trend pudralar ise benim değil.
Ama kutudan çıktığı için hadi onların da resmini koyuvereyim :)
Fiyatları 11,50 idi...

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Ten ürünlerinin sonuna geldiğimize göre Ruj ve Kalem alışverişine geçelim...


Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Çoğu Blogger ve Youtuber arkadaşımızın severek kulandığı Avon Super Shock Eyeliner kalemini bende yıllarca severek kullandım.



Uzun zamandır almıyordum ama katalogda görünce hemen bir tane sipariş verdim.
Gerçekten çok güzel bir ürün.Çok çok memnun kalmıştım.Kesinlikle tavsiye.
Fiyatı 11,95 idi...

Ruj ise Ultra Colour Absolute Ruj serisinden Red Velvet rengi...

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Ruj almaya niyetim yoktu ama belirli sayfa aralığından bir ürün alımına 3,50 TL olduğundan iki tane almak istedim :)

Avonun vucut ve saç tazeleyici spreylerini çok seviyorum.Özellikle yaz için çok iyi oluyorlar.

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Hemen Çarkıfelek ve Şakayık kokulu olanı aldım.
Saçlarım ise de Böğürtlen ve Hibiskus olanı aldım.

Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Bunların yanında Bal Özü ve Jojoba Yağı içeren durulanmayan saç bakım serumunu aldım.
Yeni çıkardığı Gül Suyunu da çok merak ettim açıkcası.Ben gülsuyu kullanmayı çok seven biriyim.



Avonun yeni çıkardığı Beauty Blender'a çok benzetilip çok sevilen Makyaj Süngerini, Makyaj Temizleme Pedini ve Saç Düzleştirici tarağını aldım.


Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Avon Siparişim │ Kozmetik, Cilt Bakım, Aksesuar


Süngeri gerçekten çok merak ediyorum çünkü beğeneni gerçekten çok. Fiyat 8.95 TL.
Yüz temizleme silikon pedlerini ise zaten severek kullanıyorum. Fiyat 4.50 TL.
Düzleştirici tarakta merak konusu :) Fiyat 8.50 TL...

Veee benm alışverişim bu kadar dı kızlar.
Şimdi hepsini teker teker deneyerek merakımı gidermek istiyorum.
Denedikçe sizlerle de paylaşacağım.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın :)

You Might Also Like

12 yorum

  1. Hepsini gule gule kullan cok cok guzel bi alisveris olmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim umarım memnun kalırım :)

      Sil
  2. Supershock vazgeçilmezimdir! Çok güzel bir alışveriş olmuş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supershock un seveni çok var gerçekten :)
      Çok teşekkürler canım daha güzelleri sizlerin olsun inşallah :-*

      Sil
  3. hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan o süngerden ben hiç memnun kalmadım çok sert :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çpk teşekkür ederim cnaım :)
      Ya çok seveni var videolarda falan baya övdüler.
      Ben de dün kullandım evet biraz sert ama beğendim açıkcası.
      Diğerleri gibi çok süngerimsi olmadığından sert.
      Bunun artısıda ürünü emmiyor.
      Diğer kullandığım beauty blender tarzı süngerler bütün ürünü emiyordu.
      Bakalım ilk kullanımda iyiydi ama ne kadar dayanacak :)

      Sil
  5. Ah aynı sorun bende de var canım. Bir ara Solutions serisinden çok memnundum.
    Ama formülümü değişti yoksa cildimmi alıştı bilemiyorum ama sivilceler basmıştı suratımı.
    Ben yapı ve koku olarakta sevmiyorum ten ürünlerini.
    Bir de bir iki maskarası kirpiklerimi dökmüştü.
    Bunu oldukça merak ettim.
    Titreşimli olmasından aldım biraz da.
    Bakalım teker teker göreceğiz :)Çok teşekkür ederim tatlım :-*

    YanıtlaSil
  6. Makyaj süngerini ve düzleştirici tarağını denersen yorumlarını merak ediyorum. Hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon süngerin yazısını yazdım :)
      Ürün İncelemeleri kategorisinden 5-6 yayın öncesinde bulabilirsin :)
      Tarakla ilgili bir yazı yazacağım.
      Çok teşekkür ederim.Sevgiler :)

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş. Düzleştirici tarağı çok merak ettim kullanıp beğendiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanıyorum :)
      Yazısını yazacağım ama ufak bir ucu vermek gerekirse biraz sıkı bir tarak.
      Yani biraz zor olabiliyor :(

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook