Boyalar&İpuçları

Saç boyama hakkında ipuçları | Kendi tecrübelerimden oluşan saç boyama yazı serisi

04:28

Merhaba kızlar...

saç-nasıl-boyanırÖncelikle gecikmiş bir seri yazılarım olduğundan kusura bakmayın.
Çok arkadaşım sormuştu ve hala bu yazıları bekleyenleriniz var.

Daha önceden söylediğim gibi 15 yaşında bir kuaförün yanında çalışmaya başladıktan ve saçlarımı ilk kez boyadıktan sonra ilgim oldukça
artmıştı bu işe...

Daha sonra kurslara giderek kendimi geliştirdim, belgelerimi aldım ve halen evler de boya, kesim, fön, topuz vs. işlerine devam etmekteyim.

15 yaşından beri saçlarımı sürekli sarıya boyadığımdan (arada her renge boyadım ama en fazla 1 ay sürdü) sizler ile kendi deneyimlerimi nasıl boyadığımı, boyaya neler kattığımı paylaşmak istiyorum.


Ben kendi saçımı boyarken hiç bir zaman tek bir boya ile ya da sadece boya ile boyamadım.
Kuaförlerin tabiki bununla uğraşma gibi bir lüksü yok.
Ben evde kendim rahat rahat boyadığımdan boyadan çok bitkisel destek kullandığımı söyleyebilirim :)

Sizlerle faydasını çok ama çok göreceğiniz ufak ipuçları paylaşacağım bu yazı serisinde.
Mesela cila işleminde yağlar eklenmesi,
boya içerisine hangi yağları katarsak ne gibi bir faydası olur ya da yanmayı ne kadar en aza indirebiliriz,
boyadan önce sacları yağ karışımı ile nemlendirip boyaya hazırlama vs. gibi....

Hatta boya ve saç uzatma, besleme kürleri sonrasında kullanabileceğiniz bitkisel bir şampuan hazırlama gibi...

Özellikle benim ve arkadaşlarımın kullanıp çok büyük faydasını gördüğümüz şaşıracağınız bir şampuan kürü var ki saçları dolgunlaştırıp uzamasına yardımcı oluyor.

Ben bu yazı itibariyle sizlerle bu yazı serisini başlatıyorum :)

Umarım bir şeyler katabilirim.

Takipte kalın.Sevgiler!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben merakla bekliyorum peki piyasada satılan yani marketlerdeki en iyi boya sence hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakılırsa herkese göre değişebilen bir durum bu.
      Ama sanırım ben Palette yi daha çok seviyorum.
      Koleston biraz koyu çıkıyor sonuç kısmında.
      Neva color da başarılı.
      Ama bulabilirseniz Exicolor benim favorim :)

      Sil
  2. Su sampuan kuru hangisi ? Paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman önce paylaşmıştım yazıyı...
      http://www.benrujumvealligim.biz/2015/06/bitkisel-sampuan-karisim-hazirlama-bakim-sampuani.html buradan okuyabilirsiniz.

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook