Eveline Kozmetik

Eveline Cosmetics Cell Skin Care Stem Cells 24k GOLD Maske ░ Ürün İncelemesi

09:59

Herkese yeniden merhaba!
İki günlük bir aranın ardından tekrar sizlerleyim.
Sanırım blogda çalışma tempoma nazar değdi.
İki gündür yazı yazamadım, bunun yanında biraz boyun ağrısı ve omuz ağrısı ile uğraştım.
Ve birazda babalar gününün gelmesiyle hüzünlü günlere giriş yaptım diyebilirim.
Bugün kendimi biraz daha iyi hissediyorum ama tabi ağrılarım devam ediyor.
Sizlere dün uygulamış olduğum maskeden bahsedeceğim.
Blogumda genelde bahsettiğim bir marka olan Eveline kozmetiğin maskesinden konuşalım biraz.




Ben bu maskeyi severek kullanıyorum. Bu maske tek kullanımlık maskelerden...
Özellikle çok kuru ve nem kaybı yaşayan ciltler için harika bir maske diyebilirim.




Yapısı adeta bir yoğurt kıvamında.
Gerçekten de çok yoğun bir kıvamı var.
Ama sürdüğünüz anda tıpkı bir nemlendirici krem gibi oluveriyor.
Nemlendirici krem sürer gibi yüzünüze yayıyorsunuz.
Kokusu resmen dondurma gibi! Çok seviyorum.
Nemlendirme konusunda kesinlikle çok başarılı.
Dediğim gibi çok kuru ciltler için harika bir maske.
İçeriğinde bitkisel maddeler de var.
İçeriği şu şekilde;

24K Gold
Gardenia Stems GX
Hyaluron Complex
Soya Proteini
Shea Yağı
Argan Yağı
Macademia Yağı
Vitamin E





Cildinizi gerçekten çok güzel bir şekilde yatıştırıyor. nem veriyor ve tazeliyor.
Normalde bu maskeyi yıkamıyorsunuz.
Uyguladıktan sonra 10-15 dakika bekleyip daha sonra bir pamuk yardımı ile yüzünüzden
fazlasını siliyorsunuz.
Fakat ben bu maskeyi yaptıktan sonra mutlaka yüzümü yıkıyorum çünkü dediğim gibi çok fazla kremsi bir ürün.
Benim yüzüm sivilcelenmeye çok müsait olduğundan o şekilde beklemem imkansız.

 Eveline kozmetik bir Polonya markası Türkiye'de bulunmuyor.
Yalnızca Dore temsilcisi olarak satın alınabiliyordu fakat maalesef artık oda yok.
Eveline kozmetik ürünlerini paylaştığım zamanlarda Polonya'da bulunan
bir arkadaş bana ürünü nereden bulduğumu, gerçekten çok güzel bir marka
olduğunu söylemişti.
Evet ben de çok severek kullanıyorum.

Eğer yurt dışında tanıdıklarınız varsa yada denk gelirseniz mutlaka bir
ürününe şans verin derim...




Ben Dore temsilcisiydim.
Fakat bir süre sonra online satışa geçileceğini öğrendim ve sipariş verme işlemi durduruldu.
Fakat 2015 Kasım ayından beri hala site aktifleşmedi ve online satışa geçilmedi.
Bu sebeple çok üzgünüm.
Çok severek kullandığım farklı makyaj markalarını bünyesinde bulunduran Dore'den  alışveriş
yapamıyorum.
Umuyorum en yakın zamanda düzelir ve ben de sevdiğim ürünleri almaya devam edebilirim.

Evet söyleyeceklerim bu kadardı umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için çok teşekkürler.
Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Umarım online satışa geçerler. Ben bu markasının altın ambalajlı maskarasını çok severek kullanıyordum

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Bende tek kullanımlık maskeleri çok seviyorum, bu markayı duymamıştım

    YanıtlaSil
  3. Yanaklarım çok kuru benim, bu ürün iyi gelebilir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir maskeymiş :) Snapchatte de yorumlarını izlemiştiiiimmmm <3

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook