Le Soleil Şampuan

Le Soleil Shampoo - Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan ░ Ürün İnceleme

04:17


lesoleil-le-soleil-sampuan

Merhabalar!
Epeydir blogumu ihmal ettim çünkü gerçekten uzun zamandır çok fazla yoğundum.
Biriken yazılarımı yazma vakti geldi.
Hazır ramazan gelmişken, tüm gün evde otururken fırsat bu fırsat açığı kapatmalıyım :)


Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir şampuandan bahsetmek

istiyorum.
Son zamanlarda sıkça görmeye başladığımız Le Soleil Şampuanı ben de çok merak edip satın almıştım.
Kapalı saçlar için olması benim için bir artıydı.
Çünkü saçlarım sürekli kapalı olduğundan dolayı bazen havasızlıktan dolayı basılabiliyor ve nefes almıyor. Bu da saçları sönükleştiriyor haliyle hacmini kaybediyor...


Benim saç tipim ince telli çabuk karışabilen ama yumuşak bir formda.

Bunun yanında yağlanmak yerine kuruyan bir saç tipi...

 Fakat normal şampuanlarla anlaşabilen böyle enteresan bir saç tipi :)

lesoleil-le-soleil-sampuan


Bu Şampuandan umutluydum.
Denemek için bir kutu kullandım memnun kaldığımı söyleyebilirim ama tabi ilk kutuda çok
fazla bir şey anlamamıştım.
Zaten elimdeki şampuan büyük boy
olmadığından çabuk bitti ve ikinci kutuya geçtim.
İkinci kutuyu da kullanmaya başladım ve daha sonra saçlarımda ki farklı gördüm gerçekten
kapalı olan saçlarım hem hacim kazandı, hem tel tel oldu, hem de
gerçekten harika kokmasını sağladı.

İkinci kutudan sonra ilk kutuda neden iyi sonuç alamadığımı da farkettim.
Ben şampuanı kullanmaya başlarken hangi saç tipi için olduğunun farkına varamamıştım.
Kullandığım kutu kuru ve boyalı saçlar için olan çeşidiymiş fakat benim şuan saçlarımda hiçbir şekilde boya yok ve saçlarım kuru değil.
Bu sebeple o çeşidi benim saçlarıma iyi gelmedi.

Çünkü tahmin ediyorum içerisinde saç kremi vardı ve saçlarımı çok söndürmüştü.
İkinci kullandığım kutu ise normal saçlar için olandı, saç kremi kullanmama bile gerek kalmadı saçlarımı güzel bir şekilde açarak hem hacim verdi hemde mis gibi kokmalarını sağladı.
Saçlarımı kesinlikle yağlandırmadı.

lesoleil-le-soleil-sampuan

İkinci kutuyu bitirdim ve bu süre içerisinde dökülme ve yağlanma gibi problemlerde yaşamadım. İkinci kutuyu bana firma göndermişti denemem için.
Geçenki etkinliğimizde sponsorumuz olan ve
Le Soleil' den bir hediye daha geldiğinden şu anda yedeğimde duruyor.
Şampuanın en güzel yanı içerisinde Parafin, Paraben, SLS, SLES içermemesi.
Ben artık saç ürünleri ve cilt ürünlerinde buna çok dikkat etmeye başladım.
Aynı zamanda bir çok bitkinin yağını bulunduruyor içinde.
İncelemeniz için sizinle fotoğrafı paylaşıyorum.

lesoleil-le-soleil-sampuan


Ben gerçekten Le Soleil Şampuandan çok memnun kaldım çünkü her şampuanı
kullanamıyorum.
Çoğu kişinin sevdiği bende maalesef hiçbir işe yaramayıp saçlarımı mahvedebiliyor.
Bundan sonra kullanmaya kesinlikle devam edeceğim fakat şuan deneyip yorumlamam gereken bazı şampuanlar var ve bu sebeple ara veriyorum kullanmaya...
Ama bundan sonra benim hayatımda kesinlikle olacak bir şampuan. 
Umarım bir de saç bakım yağı çıkartırlar kapalı saçlar için...
Le Soleil'in bu konuda çok güzel iş çıkarabileceğini düşünüyorum.

Özellikle kapalı bayanlar yada saçlarını bütün gün boyunca toplayan bayanlar kesinlikle şans verin derim.
Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın.
 Eğer kullanıp memnun yada memnun olmayanlarınız varsa aşağıya yorum bırakabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!






Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR



Email: gkcirm@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. bende bir zamanlar severek kullanıp sonra değiştirmiştim☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum fakat denemem gereken bir çok şampuan var dediğim gibi...
      Zaten arada bir değiştirmek gerekliymiş saçları şaşırtmak için :)
      belli bir rutine alıştıktan sonra etkisi olmuyor malesef.

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook