Saç Boyaları & İpuçları

Tene Bulaşan Saç Boyası Nasıl Çıkarılır? ░ Saç Boyaları & İpuçları

10:40


  Herkese Selam!

Bugün özellikle saçlarını boyayan bayanlar için büyük bir sıkıntı olan, yüzümüze bulaşan saç boyalarını çıkartmak için birkaç öneri paylaşacağım.

 Biliyorsunuz uzun yıllar saçlarımı boyadım hatta her renk yapıp bunu sizlerle paylaştım.
 Artık her ne kadar saçlarımı boyamasam da bugüne kadar edindiğim tecrübeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
 Saçlarını boyayan bayanlar bilirler özellikle koyu renkli boyalar, siyah, kahverengi, kızıl gibi renkler vücudumuza bulaşabiliyor, ellerimizden çıkmıyor ve bizi epey bir zorluyor.



Bugün sizlerle denediğim Ve işe yarayan birkaç yöntem paylaşacağım umarım sizin de işinize yarar.


İlk etapta şunu söylemek istiyorum eğer ki boyanızı yeni yaptıysanız ve boya daha kurumadıysa,
makyaj temizleyici bir su veya sütün üzerine biraz saç spreyi sıkın ve bununla boyalı yerleri silin.
Bu işlem boyanın cildinize renk vermemesini sağlayacak.

Ama eğer boyanızı yaptıysanız, saçlarınızı yıkadıysanız ve yüzünüzde veya elinizde lekeler kaldıysa 
 bakalım neler yapabiliriz...


ASETON



Aslında birinci en basit yöntem aseton.
 Fakat bu aseton maalesef hepimizin yüzünü güldürmeye biliyor.
Kimimiz de alerjik bir aksiyona sebep olabiliyor, kimimizin cildini tahriş edebiliyor.
Fakat ben tecrübelerimden oluşan bir yazı hazırladığım için bunu da listeye ekliyorum.

Özellikle acil zamanlar da işime çok yarayan aseton yöntemi gerçekten en başarılılarından biri.
 Fakat dediğim gibi bazı kişilerde ciltte kızarıklık tahriş olma gibi durumlara yol açabilir.
Bu yüzden baştan uyarıyorum sadece bildiklerimi paylaşıyorum!


Ben de herhangi bir kızarıklık yapmayan aseton yöntemi şu şekilde...
Bir pamuğa biraz aseton döküp boya bulaşan yerlere yavaşça sürüyor ve siliyorsunuz.
Daha sonra zaten çabucak çıktığını sizde göreceksiniz

Bu yöntemi cildi çok fazla hassas olan kişiler uygulamasın.
Uyguladıktan sonra da cildinizi bol suyla durulayın bir nemlendirici sürmeyi ihmal etmeyin.


VAZELİN



Bunun dışında bu yöntemi vazelinle de uygulayabilirsiniz yine aynı şekilde vazelini bir pamuğu alıp boya bulaşan yerleri yavaş bir şekilde ovalayarak temizleyebilirsiniz.


SİGARA KÜLÜ



Bir yöntem daha var söyleyeceğim, ama bundan sonra duş almak gayet sağlıklı diye düşünüyorum :)
Aksi taktirde küllük gibi kokabilirsiniz.

Sigara küllü boya çıkartmakta gerçekten çok başarılı bir yöntem.
Bildiğimiz sigaranın külünü ıslattığınız bir pamuğa alıp, boyanan yerleri siliyorsunuz.
 Gerçekten çok fazla işe yarıyor ama dediğim gibi cildinizde kökü bir sigara kokusu bırakabiliyor.


ZEYTİNYAĞI


Yok bunlar bana göre değil, ben cildime böyle şeyler sürmem derseniz, bir alternatif olarak zeytin yağı kullanabilirsiniz.
Yine bir makyaj temizleme pamuğuna zeytin yağı dökerek yavaş yavaş cildinize masaj yaparak lekeyi çıkartmaya çalışabilirsiniz


BEBEK YAĞI


Bunlar dışında bir de makyaj temizleyicisi ve bebek yağı yöntemi var.
 İster bebek yağını tek başına ister makyaj temizleyicisi karıştırarak çıkartmaya çalışabilirsiniz


BOYA SİLİCİ MENDİLLER

Ayy yok! ben bunlarla uğraşamam! Derseniz de bu boyaları çıkartmak için hazır mendiller satılıyor.
Eğer saçlarını çok sık boyayan biriyseniz evinizde böyle mendillerden bulundurabilirsiniz
Kuaför malzemeleri satan yerlerden rahatlıkla bulabilirsiniz.

Ben bu yöntemlerin hepsini denedim hepsinden de memnun kaldım.
Sadece o an ki işimin aciliyetine göre müdahale ettim.
Umarım sizler için de faydalı bir yazı olmuştur.

Okuduğunuz için çok teşekkürler.
Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!








Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com












You Might Also Like

3 yorum

  1. annemin saçlarını ben boyuyorum ve bu bilgiler çok işime yarayacak, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar faydalı bilgiler var bir yöntem daha var onu da ekleyeyim izninizle saç boyamadan evvel saç bitimilerine dikkatlice yüz kremi sürmek de buluşacak olan saç boyasını kolayca çıkarmakta faydalı; )

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook