Haftanın Hint Şarkısı

'Saans' Shah Rukh Khan & Katrina Kaif ░ Jab Tak Hai Jaan Filminden... ░ Haftanın Hint Şarkısı №2

05:42


Geçen haftanın hatta önceki haftaların şarkılarını sizlerle paylaşmamış olabilirim :)
Yayınlamam gereken o kadar çok yazı vardı ki...
Atlamak zorunda kaldım.
E kategori çok olunca gecikmelerde olabiliyor malesef :)

Neyse biz geçen hafta seçtiğim 'Haftanın Hint Şarkısı' na göz atalım.

'SAANS'



Yazımı okurken bir yandan da müziği başlatmanızı istiyorum :)
Böylelikle hissettiğim duyguları belki sizde yaşayabilirsiniz.

'Jab Tak Hai Jaan' filmini izlediğimden beri dilimden düşmeyen bir şarkı Saans...
Öyle ki filme zaten bayılmıştım!
Film hakkında yazdığım yazıma Buradan ulaşabilirsiniz.




Hint filmlerinin vazgeçilmezidir Aşk!
Hele ki 'Shah Rukh Khan' baş rolde ise :)
Katrina Kaif aynı şekilde benim çok başarılı, çok güzel ve çok akıllı bulduğum bir kadın.
İkisinin aşkı ise insanın aklını başından alıyor :)





Peki ne diyor şarkı da?

Saans - Nefesim

Nefesim senin nefesinle buluşursa
Ben nefes alırım...
Vücudunun kokusu ruhuma dokunur
Sen yaklaştığında!
Gece kollarından kopmuşsa
Sabah ışığı harika görünür.
Gözlerimde yaşamaya baslaşan
Dökülecek gibi görünür.




Bana tekrar dokunursan de ki
Benim yeminimi kim yedi?
(dilimize çevirince anlamsız olabiliyor:)
Nefesim senin nefesinle buluşursa
Ben nefes alırım...
Vücudunun kokusu ruhuma dokunur
Sen yaklaştığında!




Klip de biraz müstehcen sahneler var evet :)
Klibi izlemeden müziği dinleseniz de olur.
Hintliler malum aşklarını biraz aşikar yaşıyorlar.
Yadırgamak bize düşmez :)




Yaklaşık bir senedir bu şarkı benim çalma listemde.
Bıkmadan, sıkılmadan, usanmadan dinliyorum.
Filmi izlemenizi de mutlaka öneririm.
 Yazımı buradan okuyabilirsiniz.





Bir şarkı daha var o filmden sizlere paylaşacağım.
Oda bu haftanın şarkısı olacak muhtemelen :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Umarım hoşunuza gidecek bir yazı olmuştur.
Yorumlarınızı benle paylaşmayı unutmayın.

Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!






Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com



You Might Also Like

1 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook