etkinlik

KO-MEK 'Gelenekseli Sergile' Akdeniz Yöresi Temalı Karamürsel Sergisi 2015/2016 ░ Bölüm 1

06:17

komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitim Kursları'nın geçtiğimiz ay Karamürsel Sergi açılışı gerçekleşti.

'Gelenekseli Sergile - Akdeniz Yöresi teması adı altında gerçekleşen sergide Akdeniz yöresinin geleneksel kültürleri sergilendi.
Giyimden eşyalara, takılardan yemeklere muhteşem bir görüntüye sahipti sergi...
Hatta yöreye ait gelin alma olayı at üzerinde gerçekleşti.
Bunun dışında bir çok dalda eğitim gören kursiyerlerin 1 yıl boyuna yaptıkları el emekleri sergilendi.
Birbirinden değerli el emeği göz nuru harika şeyler vardı.

5 yıldır bende Ko-mek kursiyerim.
Kendimi geliştirmek adına bugüne kadar pek çok kursa gittim.
Kesinlikle çok yararlı buluyorum.
Evde oturmaktansa bir şeyler öğrenmek bana göre en güzel şey.
Eee ne demişler, Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp!

Hatırladığım kadarıyla 203 branşta eğitim veriyor Ko-Mek.
24 farklı meslek dalındaki bu kurslar ile iş imkanı sağlayabiliyorsunuz.
Ondan ziyade sosyalleşiyorsunuz.
Yeni arkadaşlara sahip oluyor ve vaktinizi güzel bir şekilde değerlendiriyorsunuz.

Sizlerle o güne ait güzel kareler paylaşmak istiyorum.
Çünkü bu güzellikleri herkes görmeli diye düşünüyorum.

Hadi başlayalım :)


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi

Bu fotoğrafta gördüğünüz her bir ürün bir insan eseri...
Her biri alın teri, el emeği.
Gördüğünüz yemekler yemek, pasta kursu kursiyerleri tarafından yapıldı.
Bunun dışında dikiş, nakış, ahşap boyama ve farklı kurslarında el emekleri var.
Köy temasına bayılırım.
Beni adeta çocukluğuma götürdü...


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Dikiş kursunda çeşitli bay-bayan elbiseleri, çocuk kıyafetleri, gelinlik, nişanlık kına elbiseleri ve bunun dışında ev ürünleri de dikiliyor.
Eğer sıkılmayacağımı bilsem kesinlikle giderdim :)


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Çeyiz yapmayı sevenler için El Nakışı kursu çok güzel bir kurs!
Çeyiz dışında evinize hatta kıyafetlerinize bile çok güzel dokunuşlar yapabilirsiniz.


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Mefruşat kursu zamanında benimde gittiğim bir kurs idi.
Gerçekten çok fazla şey yapabiliyorsunuz.
Bunu işe çevirip para bile kazanan tanıdıklarım var.
Ev ekonomisine en eğlenceli katkı.


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


İğne oyası kursundan kareler...


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Benim diğer favorilerimden Resim-Yağlı boya kursları...
Stresi atmanın en güzel yolu sanırım.
Renklerle oynamak, onlardan bir şaheser çıkarmak...
Becerebileceğimi bilsem!

komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi



komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi

komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresikomek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Hüsnü Hat ve Ebru kurslarını da çok beğendim.
Gerçekten sanat bu diyorsunuz görünce...


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Seneye Fotoğrafçılık kursuna gitmek için sabırsızlanıyorum.
Hiç bir efekt olmayan şu fotoğrafı görünce çok heyecanlandım.
Hazır makinemi de almışken kendimi dağlara kırlara bırakıvereceğim :)


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresikomek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi



komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Dillere olan merakımı bilirsiniz.
Ah keşke hepsine gidebilsem :)
Şimdilik sadece İngilizce kursunu bitirebildim.
Arapçam zaten fena değil.
Belki Almanca kursunu düşünebilirim :)


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Ücretsiz olarak bayanlara sunulmuş bir de Aerobik-Step kursuda var.
Ev hanımlarına özel bu uygulama gerçekten çok iyi düşünülmüş...


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Hasta Kayıt İşlemleri kursundan Diksiyon kursuna, Bilgisayar, Muhasebe, Grafik Tasarım, İş Ve Sosyal Hayatta İletişim, Hızlı Okuma, Hızlı Klavye, Web Tasarımı, Bilgisayar Destekli Proje çizimi gibi bir sürü kurs var karelere girmeyen....


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi

Yok artık demiştim ilk gördüğüm de :)
Ne kadar güzel bir şey değil mi bunca seçeneğin olması?

komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi

Bağlama, Keman, Gitar gibi bir çok enstrüman kursuda mevcut Ko-Mek de...
Eğer Ney kursu dolsaydı ve açılsaydı kesinlikle gidecektim. :(

komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Anneler rahat rahat öğrensinler diye çocuklar için birde kreşimiz var kursumuzda.
Orada hem arkadaş ediniyorlar hemde sosyal aktiviteler ile kendilerini geliştiriyorlar.


komek-karamürsel-sergisi-akdeniz-yöresi


Şu siyah elbiseli pıtırcık da benim yeğenim :)
Halasının güzeli nasılda gülümsemiş :)


Evet 1 Bölüm yazım böyleydi.
2. bölümde sizlerle kendi kurslarımı paylaşacağım.
Umarım sizlere fikir katan bir yazı olmuştur.
Beğendiyseniz yorumlarınızı eksik etmeyin.

Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com






You Might Also Like

2 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook