Abur Cubur Keşiflerim

Kireçburnu Kurabiyesi ░ Abur Cubur Keşiflerim #14

16:38

Abur cubur yazıları için yaşasın sahur vakitleri :)
Kireçburnu Kurabiyesi duyan var mı aranızda?
Ben hiç duymamıştım ta ki migrosu ziyaret edene kadar :)
Zaten nerede değişik bir şey var hepsi orada.
Bakalım neymiş bu Kireçburnu Kurabiyesi...

kireçburnu-kurabiyesi

Ambalajında kahve granüllü olduğunu görünce almamak olmazdı tabi :)
Denemek istedim.
Şöyle bir ayrıntı dikkatimi çekti...

kireçburnu-kurabiyesi

Çay tiryakilerine özel!
Çay, süt yada kahveye batırarak yenmesi tavsiye ediliyormuş.
Zaten öbür türlü pek bir şey anlayamıyorsunuz diyebilirim.
Çünkü normal bir kurabiyeden epey sert bir kurabiye.
Ve çok fazla tadı yok diyebilirim.
Kahve ve süt ile denedim ben.
O zaman gayet güzel oldu tadı.
Ama tabi yumuş yumuş sevmeyenler için iyi bir alternatif olmayabilir.
Biz petibör bisküviyi çaya banıp yiyerek büyüyen çocuklardık :)
O yüzden severim ben.

kireçburnu-kurabiyesi


Misafir geldiğinde ikram etmek için farklı bir seçenek olabilir.
Çok şekerli kurabiye sevmeyenler içinde güzel bir ürün.
Değişik tatlar denemeyi sevenler için benden bir tavsiye olsun istedim.
Migroslar da bulabilirsiniz.

kireçburnu-kurabiyesi

Herkese hayırlı sahurlar diliyorum.
Okuduğunuz için çok teşekkürler.
Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!








Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR

Email: gkcirm@gmail.com



You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook