Alışverişlerim

Kırtasiye Alışverişim ▒ Boyama Kitabı ─ Sticker ─ Kalem ─ Karton │Alışverişlerim №45

04:21

Kırtasiye alışverişleri en sevdiklerimdendir...
Geçenlerde aldığım bir kaç ürünü paylaşmak istiyorum sizlerle.





Kalem ve sticker zaten yetişmiyor bana :)
Onun dışında bir iki tane de kendin yap fikirlerinde kullanacağım şeyler aldım.
Hadi bir göz atalım.




Boyama kitaplarının çılgınlık haline geldiği zamanları az da olsa atlattık :)
O aralar bende çok fazla almıştım kabul ediyorum.
Artık almıyorum ama bunu görünce almak istedim.
Sonuçta İstanbul'a renk katacağım :)





Almamda ki en büyük sebep kesinlikle içeriğiydi.
İstanbul'un tarihi yerlerini boyarken bir yandan da tarihini okuyorsunuz.
Örneğin Sultanahmet Meydanı...
9.90 TL fiyatı.




Tabi ben bu postu yazana kadar stickerları bitirmiş olabilirim :)
Planner tuttuğumdan çok fazla bitiriyorum çünkü.





Şimdi gözüm Aliexpress dekiler de :)
Tanesi 25 kuruştan başlıyor bu stickerların...




Çift taraflı renkli kalemlerden aldım.
Bunlar ince uçlu, stabilo benzeri kalemler.
Ben özellikle bu Red Apple markasından çok memnunum.
Hem çabuk bitmiyor hem de verdiği renk ve kullanımı çok güzel.
Sürekli aldığım kalemler bunlar...
Tanesi 1,5 TL




 Ve yeni keşfettiğim bir kalem...
Pastel Caalligraphy
Bunlar aslında kaligrafi kalemleri.
Kağıt, Cam, Plastik ve diğer yerlerde kullanılabiliyor.
Bunlarla ilgili ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum.
Çünkü çok fazla kullanım alanı var.




Öyle ki ben tattoo yapmak için kullanmayı düşünüyorum :)
Renklerin güzelliğine bakar mısınız?
Sürdüğünüz andan itibaren zamk gibi yapışıyor ve asla çıkmıyor.
Su değdiğinde de akma yapmıyor.
Fiyatı tanesi 12 TL olması gerekiyordu.




Kendin yap fikirlerinde lazım olan zımba makinesi aldım.
Bende oldukça küçük bir boyu vardı ve yeterli gelmiyordu.
Bunun kalitesini çok beğendim çok sağlam bir ürün.
Aynı zamanda kalın 2 adet basıyor ve kalın keçeler de kullanılabiliyor.
16 TL fiyatı var.
Yanında 1 TL ye de zımbasını aldım :)





Desenli fon kartonlarından aldım.
İçerisinde çizgili, leoparlı, ve farklı şekillerde kartonlar var.
Ben bunları çok seviyorum çok fazla yerde kullanabiliyorsunuz.
Fiyatı 8 yada 10 TL idi.
İçerisinde 10 adet karton var.




Bir de metalik olanlarından aldım.
Bunlarında fiyasatı aynı şekildeydi ama tam olarak hatırlamıyorum.




Renkli Eva aldım.
Bunu paket olarak değil sadece 3 renk aldım.
Bunlar bildiğimiz sünger ve silikon karışımı olan yumuşak şeylerden.
Tarif edemedim :)
Umarım anlamışsınızdır.
Bunlarla harika şeyler yapılabiliyor.
Tanesi 1 TL




Düz renkli kartonlardan aldım.
Bunun paketi 5 TL idi yanlış hatırlamıyorsam.


Ve kırtasiye alışverişim bu kadardı...
Aslında ilk fotoğrafta gördüğünüz keçeler de vardı ama onları fotoğraflamayı unutmuşum :(
Ben bunlarla neler yapacağım neler :)
Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.

Kendinize iyi bakın.
Hoşça Kalın!







Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com






You Might Also Like

1 yorum

  1. Boyama kitaplarından bende alıyorum çok eğlenceli oluyor ama biraz sabır işi :)) kalemler rengarenk çok güzel :)

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook