etkinlik

İnstagram Golecha Hint Kınası 'Hint Dükkanı' Çekilişim

03:11

Veee yeni bir çekiliş ile karşınızdayım :)
İnstagram üzerinden @golecha_hint_kinasi ile birlikte sizler için harika bir çekiliş başlatıyoruz 💕

Severek kullandığım hint kınalarından ve şablonlarından kazanmak istermisiniz 🎊
Fotoğrafta gördüğünüz 10 adet hint kınası ve 4 adet şablon kazanan bir şanslı kişinin olacak 😊
Kınalar karışık renktedir.



Katılım şartları;

🔱 Beni ve @golecha_hint_kinasihesabını takibe almalısınız.

🔱 Bu fotoğrafı instagram hesabınızda#benrujumvealligimcekilis ve#golechakinacekilis #cekilis hashtagleri ile paylaşmalısınız.

🔱 İnstagram da bu fotoğrafın altına 3 arkadaşınızı etiketleyebilir, her arkadaş için +1 hak kazanabilirsiniz.

🔱 Beni www.benrujumvealligim.biz adresimden gfc ile takibe alarak izleyicim olursanız +2 hak kazanacaksınız.
(Gfc adınızı yazmayı unutmayın)
🔰

Aynı zamanda blogunuzda yada Google +1 ile paylaşırsanız + haklar kazanabilirsiniz.

Çekilişim 10.07.2016 da bitecektir.

Katılmak isteyenler yada destek olmak isteyenler beni çok mutlu edecektir. :)
Desteklerinizi bekliyorum.

Herkese bol şanslar diliyorum 💕❤️💋
Umarım çok isteyen birine çıkar 🙏🏻😊😘

Hoşça Kalın!








Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook