konuk yazar

10 Soruda 10 Cevap 'Venusellie' | Konuk Yazar - Soru Cevap

09:55

Blogumun 2. misafirini ağırlıyorum bugün...
Güzeller güzeli, tatlı dilli Ela bizlerle birlikte :)
Ela, venusellie.blogspot.com.tr blog sahibesi çok cici bir hatun.

Venusellie-blog-konuk-yazar


Ela ile tanışmamız Makeupbyeg1 Ece arkadaşımızın etkinliği vesilesi ile oldu.
Birlikte hep beraber çok güzel bir gün geçirdik.
Etkinlikten önce bir 2 ay falan zaten iyice tanımıştık artık birbirimizi...
Hala ilk tadında olan bir arkadaşlığımız var.
Kendisi çok güler yüzlü, çok cana yakın bir insan.
Öncelikle blogumda bizlerle birlikte olacağı için kendisine çok teşekkür ediyorum.

Ela ile bir soru cevap yapacağız bugün...

Nedense çok seviyorum bunu :)
Yani karşımda ki insanın ne sevdiğini, ne dinlediğini, ne düşündüğünü bilmek açıkçası beni mutlu ediyor.
Ve biliyorum ki benim gibi seven arkadaşlarım da var.
O zaman ne duruyoruz?
Hadi başlayalım! :)

Öncelikle bloguma hoş geldin Ela'cım...
Bize biraz kendinden bahseder misin?

Hoşbuldum İremcim, öncelikle konuğun olduğum için çok mutluyum çünkü blogunu, içeriğini, tasarımını çok seviyorum.
Kendimi anlatacak olursam 21 yaşındayım, Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü öğrencisiyim. İstanbul'da yaşıyorum :)

Ben blog adresin hakkında bir kaç soru sormak istiyorum sana.
Blog yazmaya ne zaman ve hangi vesile ile başladın?
Ne üzerine yazılar yazıyorsun?

Çocukluğum blog yazmakla geçti, ama makyaj üzerine değildi.
2015 Temmuz ayından beri makyaj - güzellik üzerine yazıyorum.
Çevremdeki herkese makyaj yapardım, hepsi çok memnun kalır, hatta "Ela bugün beni güzelleştirir misin?" diye sorular alırdım :)
Bu sebeple bildiklerimi, öğrendiğim her şeyi paylaşmak adına blogumu açtım :)

Peki ne tür bloglar okuyorsun?
Yani sadece makyaj üzerine mi, yoksa daha farklı okuduğun yazılarda var mı?

Çoğunlukla makyaj hakkında bloglar okusam da seyahat blogları dikkatimi çok çekiyor.
Çok fazla gezemeyen, ama gezmeye bayılan biri olarak çok sık ziyaret ederim. :)

Hep blogdan konuşmak olmaz :)
Bize biraz hobilerinden bahsedebilir misin?
Mesela ilgin olan şeylerden...
Ne tarz müzik dinlersin? Kitap okumayı sever misin?

Hobilerim arasında şarkı söylemek var.
Ufak çapta müzik eğitimi aldım, canlı müzik deneyimim de oldu.
Saat kaç olursa olsun şarkı söylemeyi çok seviyorum.
Techno tarz dışında her tarz müziği seviyorum ve dinliyorum.
Kitap okumak kesinlikle çok önemli.
Sınav dönemlerinde pek okuyamasam da her zaman çantamda bir kitabım vardır, elimden geldiğinde kitap okuyorum :)

Birazda kozmetikten bahsedelim...
Favori makyaj ürünün nedir?
Hani o olmazsa olmaz dediklerimizden :)

Benim favori makyaj ürünüm sanırım maskara.
Makyaj yapmaya vakit bulamadığım günlerde bile maskara bana çok yardımcı olur :)
Evet evet, olmazsa olmazım maskara!

Peki bakım dediğimizde aklına ilk gelen şey nedir?

Açıkçası ben bir kadının, kendini başka bir kadının yanında bakımsız hissettiği için kendisine bakmalı düşüncesinde değilim.
Başka kadınlar için değil, kendimizi iyi hissetmek, aynada gördüğümüz görüntü ile barışmak & mutlu olmak adına bakıma dikkat etmeliyiz.
Bana göre bakım bazen manikür, bazen derinlemesine peeling bazen ise el kremi kullanmak. Çok basit alışkanlıklarla kendi sağlığınıza ve vücudunuza değer verebilir, şımartabilirsiniz :)

Göz makyajımı, dudak makyajımı desem :) ?

Ağzı boş durmayanlardan olduğum için dudak makyajı diyemem, sürekli ya bir şey yiyor ya da içiyorumdur.
Ve bana göre koyu renkli dudak makyajı hiç günlük değil, sürekli tazeleme gerektirdiğinden bana külfet gibi geliyor, özel gün makyajlarıma saklıyorum.
Ama göz makyajı öyle mi?
Hele benim gibi küçük gözlü iseniz makyajla büyütmek harika bir şey! :)

Peki Sevdiğin renkler nelerdir? Makyajlarında genelde hangi renkleri kullanmayı seviyorsun?

Kahve tonlarını sevmekte tüm kızlar hemfikiriz :)
Elim hep kahveye gidiyor, dudakta kullanamasam da mürdüm renklerine bayılıyorum.

Favori makyaj ürünün nedir?

Bu bir ruj, bir far yada fondöten olabilir...
Benim favorilerim Maybelline etiketini taşıyan tüm maskaralar olabilir, çoğunu denedim ve çok sevdim.
Bir de The Balm Nude Dude paleti benim en sevdiğim makyaj malzemem!

Son olarak blog konusunda hedeflerini sormak istiyorum.
İleride olmak istediğin konum nedir?

Daha iyi bir tasarım ve zengin içerikli yazılarımla daha fazla okuyucuya ulaşmak istiyorum. Bloguma emek veriyorum,
bunun karşılığını bir teşekkür yorumu ile almak bile bana yetebiliyor :)
Video çekebilmek için ekipmanlarım var fakat vaktim yok, eğer kendime vakit ayırabilirsem video çekmeyi düşünüyorum. :)

Seni burada görmek çok güzeldi Ela :)
Bizlerle paylaştığın cevaplar için çok teşekkür ediyorum sana.
Peki son olarak söylemek istediğin bir şeyler var mı?

Bloguna konuk ettiğin için ben çok teşekkür ediyorum canım,
kendine çok iyi bak, çok çok öpüyorum.
Yine söyleyeyim blogunu ve yemek tariflerini çok seviyorum! :)

Ela'yı instagram hesabından takibe almak için Venusellie << tıklayarak hesabına ulaşabilirsiniz.
Ayrıca http://venusellie.blogspot.com.tr adresinden Ela'nın bloguna abone olmayı unutmayın.

Sizlerde konuk yazar olarak kendi yazılarınızı paylaşmak yada soru-cevap yazılarına katılmak isterseniz bana mail yolu ile ulaşabilirsiniz :)
Unutmayın bilgi paylaştıkça güzeldir.

Bana gkcirm@gmail.com adresinden ulaşabilir, sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça kalın! ♡

You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook