Ürün İncelemeleri

PCO Sheep Placente Whitening Mask Beyazlatıcı Maske | Ürün İnceleme

13:19

Böyle bir maskeyi kullanacağımı hiç düşünmezdim :)
'PCO Sheep Placente Whitening Mask'
Koyun Plesantası?
Ayy inanamıyorum :)

PCO-Sheep-Placente-Whitening-Mask-Beyazlatıcı-Maske

Fotoğrafları maskeyi uyguladıktan hemen sonra çektiğimin belli olmasına ne demeli :)

Ellerim titremiş, nasıl kalitesiz, nasıl flu fotoğraflar...
Atmadan önce çekip sizlerle paylaşmam lazımdı çünkü :)

Neyse gelelim maskeye...
Bahsetmek istemiyorum ama içeriğinde koyun plasentası mevcut :(
Beyazlatıcı etkisi olduğunu iddia ediyor.
Bu maskeyi bana denemem için Narecza.com tarafından gönderilmişti.
Ön yargılarımdan kurtulup denemek istedim ve başardım.

İlk açtığımda beni kötü bir kokunun karşılayacağını düşünmüştüm ama yanıldım.
Gayet güzel bir kokusu vardı.
Kağıt maske şeklindeydi ve gayet ıslak bir formdaydı.

PCO-Sheep-Placente-Whitening-Mask-Beyazlatıcı-Maske

Yüzüm küçük olduğundan bana bu tür maskeler büyük geliyor malesef ve aynı problemle bu maskede de karşılaştım.
Özellikle göz kısmının oyuntuları kenarlardan gözlerime değdi ve yakma yaptı.
Yukarı çektiğimde ise aşağısı bi değişik oldu derken bi şekilde oturttum yüzüme ve uzandım.
Yaklaşık bir 20 dk falan beklettim.
Yüzümde herhangi bir yanma hissi falan oluşmadı.
20 dakika sonra maskeyi çıkartıp paketin içerisinde kalan sıvıyı iyice yüzüme yedirdim.
Paketten epey bir sıvı çıkıyor çünkü ziyan etmeyin :)

PCO-Sheep-Placente-Whitening-Mask-Beyazlatıcı-Maske

 Ama ben bir yerde hata yapmışım ki bunun sonradan farkına vardım.
20 dk. dolduktan hemen sonra koşa koşa gittim yüzümü yıkadım o psikoloji ile :)
Fakat en az 6 saat yüzü yıkamamak gerekiyormuş :(
Bana gelen üründe herhangi bir Türkçe açıklama yoktu.
İngilizce'm iyidir ama yukarıda ki açıklamada gördüğünüz gibi öyle bir bilgi yok.
Bende yüzümü yıkadım haliyle...
Fakat daha sonra araştırdığımda bu bilgiyi öğrendim.
Neyse sağlık olsun dedim :)
Zaten bu maskenin vaatleri için 3 ay boyunca haftada 2 gün kullanılması gerekiyormuş.
(ben bu bilgileri hep sonradan netten öğrendim)

Elimde bir adet ürün bulunduğundan devam etmeyeceğim şimdilik.
Ama bendeki bıraktığı etkiye gelirsek eğer ilk kullanıma göre gayet güzel bir maske.
İlk kullanımda cildimi beyazlatmasa da, güzel bir aydınlık verdi.
Daha fresh bir görüntüye kavuştum.
Cildim problemlere yatkın olmasına rağmen herhangi bir tepki de vermedi.

Eğer kırışıklarınız, leke problemleriniz varsa ve bu maskeyi denemek isterseniz www.narecza.com tıklayarak site üzerinden ürünü inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!



You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook