CC Cream Alışverişim

The Face Shop - Face İt Alışverişim #2

06:55

Geçenler de The Face Shop indirimden aldığım ürünleri sizlerle paylaşmıştım.
Dayanamadım 2. alışverişi de CC kremlerden yaptım :)

the-face-shop-cc-cream


BB kremlerden sonra aklımda bu iki ürün fazlası ile kalmıştı.
Pudra gibi göründüklerinden alırken çok fazla çekindim.
Çünkü nasıl bir ürün olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu.
Gözümü kararttım ve aldım.
Yanında yine 2 adet tester ürünle birlikte siparişim.

the-face-shop-cc-cream

Ambalajlar her zaman ki gibi çok kaliteli.
Hem dayanıklı, hem göze hitap eden tasarımları var.
The Face shop ürünlerinin en sevdiğim yanlarından biri de bu zaten.

CC kremlerden biri Aqua Uv Color Control Cream adında...
SPF 50+ PA+++ içeriyor.

Diğeri ise Aura Color Control Cream
SPF 30 PA++ içeriyor.

the-face-shop-cc-cream

Yine tekrarlıyorum tasarım harika :)
İçerisinden süngerleri de çıkıyor.
Ama bildiğiniz süngerler gibi değil.
Harika yumuşaklıkta ve kalite de.
Beauty Blender tarzı bir yapısı var diyebilirim.
Ve tabi ki aynası da mevcut.
Yani hem kalitesi hem kullanışlı olmasıyla tam çantada taşımalık bir ürün.

the-face-shop-cc-cream

Şöyle enteresan bir görüntüsü var.
Ben şeffaf olan kısma bastığımda kapak kısmı kalkacak ve ürüne ulaşabileceğim diye düşünmüştüm.
Ama öyle olmadı.
Bakalım nasıl oldu :)

the-face-shop-cc-cream

Gördüğünüz gibi ortada küçük bir delik var.
Ve şeffaf kısma bastığınızda o delikten ürün çıkıyor.
Çok enteresan değil mi?
Şahsen ben çok şaşırdım.
Ürünü kontrollü kullanmak adına güzel bir şey olabilir.
Ama tabi denemeden yorum yapamayacağım.
En kısa sürede deneyip sizlerle paylaşacağım ürünleri.

the-face-shop-cc-cream
Hoşça Kalın!


You Might Also Like

1 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook