Cilt Bakımı

Koyu Göz Halkaları İçin Nane Kürü | Evde Cilt Bakım Serisi #1

08:47

Mor göz altlarına kim sahip olmak ister ki?
Ama malesef bir çoğumuz zaman zaman maruz kalabiliyoruz.
Özellikle yoğun iş temposunda, sınavlar için ders çalışılan uykusuz geçen gecelerden sonra,
o korkunç halkalar yerleşebiliyor göz altlarımıza...

Tabi bunun başka türlü sebepleri de olabilir.
Genetik faktörler, göz altı derisinin ince olması, kafeinli içecekleri fazla tüketmek, yeterli su alınmaması, kalitesiz kozmetik kullanımı, stres, demir eksikliği, vitamin eksikliği, sinüs, sigara ve alerji gibi nedenlerden de olabilir.
Öncelikle sebebi araştırılmalı ve ona göre tedavi edilmelidir.

Ama bu kürle en azından görünümünü hafifletebilirsiniz.
Eğer dönem dönem uykusuzluk yada yorgunluktan oluşan koyu halkalarınız oluyorsa bu kürü deneyebilirsiniz.

Yıllar önce bir arkadaşımdan öğrendiğim bu kürü problemli zamanlarımda uyguladığımda olumlu sonuç aldım.
Ben iki şekilde uyguluyorum.
Siz hangisini isterseniz o şekilde uygulayabilirsiniz.

(Resim alıntıdır)

1. Yöntem
Nane yapraklarını ince ince kıyın.
Göz çevrenizi nane yapraklarıyla kaplayın.
2 adet makyaj temizleme pamuğunu (kare olursa daha iyi oluyor) buzlu suyu içerisine batırarak sıkın.
Daha sonra nanelerin üzerine kapatınız.
Ben 10 dakika bekletiyordum sizde en az 6-7 dakika bekletebilirsiniz.

(Resim alıntıdır)

2. Yöntem
İnce kıyılmış nane yapraklarını soğuk sütle doldurduğunuz kaba alın.
Daha sonra makyaj temizleme pamuklarını içerisine bandırarak, göz çevrenize koyun.
Maksimum 10 dakika bekletebilirsiniz.

Böylece hem göz altı şişlikleriniz hafifleyecek hemde zamanla morluklarınızdan kurtulacaksınız.
Aynı zamanda süt göz altlarınızın nemlenmesini sağlayacaktır.

Uygularsanız yorumlarınızı mutlaka bana yorum atın :)

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

2 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook