Nashi argan

'Nashi Argan Instant Hydrating Styling Mask' Durulanmayan Saç Bakım Kremi - Ürün İnceleme

02:54

Kullandığım en başarılı saç bakım ürünlerinden biri!

'NASHİ ARGAN INSTANT HYDRATİNG STYLİNG MASK'



Beni yakından takip edenler bilirler ki oldukça sık saç boyama işlemleri yapıyordum.
Saçlarımın formunu kaybetmemesi ve yıpranmaması için saç bakımı vazgeçilmezimdir.
Bu sebeple bir çok ürün denedim.
Nashi ürünlerini daha evvel kullanmamıştım ama merak ediyordum.
Bu durulanmayan saç bakım kreminden sonra sanırım hepsini deneyeceğim :)

Hem saç maskesi, hem nemlendirici, hemde şekillendirici olan bu ürün sprey şişeli olmasından dolayı çok kullanışlı.
Islak saçlarıma uyguladığımda saçlarıma harika bir nem veriyor.
Aynı zamanda çok kolay taranıyor.
Zaman zamanda beslemesi ve parlatması için kuru saçlarıma uyguluyorum.
Saç şeklimi de daha uzun korumuş oluyor.



En sevdiğim özelliği ise harika kokması.
Kesinlikle kokusuna bayıldım.
Yastığım bile bu üründen kokuyor öyle diyeyim :)

Özellikle kuru ve yıpranmış saçlarınız varsa mutlaka bir şans verin derim.
Bendeki küçük boyu olmasına rağmen çok çok uzun bir süre gitti.
Ama yakın zamanda büyük boyunu alacağım :)
Ve tabi ki favori saç ürünlerim arasına girmiş bulunmakta :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Nashi Argan ürünlerinin methini çok duydum,ne yazık ki elimde denemem gereken birçok ürün oldugu için alamıyorum ama biter bitmez ben de deneyeyim bari kuru saçlarıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru saçlar için üretilmiş bir marka gibi :)
      Kesinlikle tavsiye ederim.

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook