TRND Vernel Max Projesi

Vernel Max Taze Gül Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısı - TRND Projesi

08:53


TRND Vernel Max projesi kapsamında Vernel Max deneyen 1000 kişi arasında bende vardım :)

Zaten uzun yıllardır Vernel çeşitlerini severek kullandığımdan pek yabancılık çekmedim.
Çocukluğumdan bilirim Vernel markasını...

Sevdiklerimizle beraber denememiz için gönderilen numune ürünleri arkadaşlarıma dağıttım.
%20 lik indirim kuponlarını da teslim ettim.

Pasta kursuna gittiğimden orada ki hocamıza, arkadaşlarıma, komşularıma ve aileme ürünleri denemelerini ve yorumlarını benim paylaşmalarını istedim.

Tabi ki de memnuniyetsiz olan olmadı :)

Kokusu gerçekten haftalarca kalıcı ve verdiği yumuşaklık harika.
Mis gibi gül kokusu özellikle havlu ve çarşaflara çok yakışıyor :)


Biraz yoğun olduğum döneme denk geldiğinden çok fazla paylaşımda bulunamadım proje ile ilgili.
Ama Kesinlikle tavsiye edebileceğim ürün oldu.
Özellikle gül kokusu sevenler mutlaka alsın derim :)


Bu projede olmamı sağlayan TRND ekibine çok teşekkür ediyorum.
Sayelerinde çevremde ki bir çok kişi Vernel Max ile tanışmış oldu :)

Hoşça Kalın!



You Might Also Like

1 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook