deodorant

Yardley London English Lavender Sprey Deodorant - Ürün İnceleme

07:28




Merhabalar!
Uzun zamandır yazılarıma Merhaba demeden başladığımı farkettim :)
Blog yazarken kendimi nasıl kaptırıyorum bilseniz...

Bugün anlatacağım ürün bizlere #yeni1sen etkinliğinde Gratis Türkiye tarafından hediye edilen bir vücut spreyi.
Yardley markasının bu ürününü daha önce kullanmamıştım ama gelip geçerken dikkatimi çekiyordu.
Deneme fırsatı bulunca sizlerle paylaşmak istedim.
Aslında lavanta kokusundan hiç hoşlanmam.
Ağır gelir, midemi kaldırır vs...
Ama şunu söylemeliyim ki bundan o boğucu yoğun koku yok.
Herhangi bir şekilde beni tıkamadı ama o inceden gelen o lavanta kokusu yüzünden çok da kullanamadım açıkçası...


Uyku sıkıntısı olanlar bilirler en azından benim gibi araştırmışlardır :)
Lavanta kokusunun uyku üzerinde ki etkisi büyük.
Ben de onu düşünerek geceleri yastığıma sıkarak kullandım.
Ve cidden o koku artık beni rahatsız etmemeye başladı :)
Bu arada bitkiler ve yağlar hakkında güzel yazı dizileri hazırlıyorum sizler için :)
Merakım olduğundan yıllardır araştırır ve kullanırım.
Hakim olduğum kadarı ile sizlerle paylaşacağım.

Eğer Lavanta kokusu seviyorsanız Gratis'ler den bu ürünü alıp deneyebilirsiniz.
Kokusu oldukça kalıcı.

Okuduğunuz için Teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Lavanta kokusunu çok severim, tomurcukları çok ferah kokuyor. Daha önce bu deodoranta hiç dikkat etmemişim. İlk fırsatta ben de denemek isterim. Çok faydalı bir yazı oldu benim için. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunu görünce :)
      Ne güzel o zaman gördüğünde beni hatırlarsın :)
      Ben genel olarak lavanta sevmiyorum ama kalıcılığı için mutlaka bir dene derim :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook