Real Techniques & Maybelline

Cosmetica.com Online Alışverişim

10:21

İnternet üzerinden çok fazla alışveriş yapmama rağmen,
Cosmetica sitesinden henüz alışveriş yapmamıştım.
İndirimli ürünleri gördüğümden bir denemek istedim.



Özellikle, Real Techniques Eye Starter Seti uzun zamandır almak istiyordum.
Göz makyajını çok fazla sevdiğimden fırçalara çok önem veriyorum.
Çok övülen bu seti denemesem olmazdı :)


Bu arada resimleri çekmeden evvel fırçaları hunharca açıp denediğim için uçları kirli :)
Siz o kısmı görmeyin :)
Ama şunu diyebilirim ki şimdiden bayıldım...
Özellikle çantasının olması çok iyi oldu :)
50,40 TL ye aldım.


Daha sonra ilk kez gördüğüm Real Techniques Settings Brush fırçayı aldım.
Bu fırçayı sanırım göz altı sabitleme ve aydınlatıcı uygulamak için kullanıyorlarmış.
Bende fiyatı uygun olunca bir denemek istedim.
13,80 TL


Son olarak herkesin hunharca kullandığı Maybelline Color Tattoo 24 Hr farların 3 rengini aldım.
60-Timeless Black rengi uzun zamandır istediğim bir siyahtı.
Bunu genelde günlük hayatta eyeliner olarak da kullanıyorlar.

35-On And On Bronze rengini bir çok kişide gördüm.
Sevdiğim tonlarda olduğundan attım sepete :)

40-Permanent Taupe rengi de gözüme hoş göründü.
Ve iyiki almışım dedim.
Çünkü en favorim o oldu.
Farklı renkleri de vardı bu farların ama bana hitap eden renkler bunlar olduğundan başka almadım.
Fiyat 11,80 TL

Site gönderimi gayet hızlı fakar Yurt İçi kargo sağ olsun her zaman ki gibi çalışmıyor.
2 gün geç geldi kargom.
Onun dışında site gayet uygun bir site.
Ama tester gönderimi olsa çok daha iyi olurdu tabi.

Sitede hala indirim devam ediyor.
Göz atmak isterseniz www.cosmetica.com.tr ziyaret edebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!


You Might Also Like

2 yorum

  1. Online Kozmetik  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil
  2. En ucuz makyaj malzemeleri  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook