Bemiks B Vitamini

Bemiks B Vitamini Nasıl Kullanılır? Saça Faydaları Ve Saç Uzatma | Evde Saç Bakım Serisi #1

06:13

bemiks-nasil-kullanilir-saca-faydalari

Saçlarına özen gösterenler el kaldırsın!
Yalnız olmadığıma sevindim :)
Bir saç bakım aşığı olarak özellikle saç ürünlerine tonlarca para harcamak yerine doğal yollarla saçlarımı uzatmaya, beslemeye ve bakım yapmaya çalışıyorum.
Eğer sizlerde tonlarca para vermeden saç bakımınızı tamamlamak istiyorsanız yeni başlattığım seriyi kaçırmayın derim :)

Şunu belirtmeliyim ki, ben denemediğim bir ürünü yada kulaktan dolma duyduğum bir bilgiyi gelip burada sizlerle asla paylaşmıyorum.
Deneyip memnun kaldığım yada aksine memnun kalmadığım ürünlerden sizleri haberdar etmek istiyorum.
O yüzden özellikle bu tarz doğal, bitkisel yada kendin yap bakım tarifleri tarafımca denenmiş olup tamamen kendi fikirlerimi paylaştığım yazılarım olduğunu bilin istedim :)

Saçlarımızın B Vitaminine ihtiyacı olduğundan Bemiks ampul kullanmakta fayda var.
Bemiks saç kırıklarını önleyerek saç dökülmesine de iyi geldiği için saçlara çok faydalı bir vitamin.
Kırılmaları önleme ve dökülmeye iyi gelmesinin dışında bir de saçları hızlı uzatmaya yardımcı oluyor.
Saçları güçlendirerek daha dirençli olmasını sağlıyor.

b-vitamini-bemiks-saca-faydaları

İster destekleyici yağlar ile bir maske hazırlayabilir, ister şampuanınıza ekleyerek kullanabilirsiniz.
Ben hem şampuanıma ekliyorum hemde Evigen, Bepanthene ve Zeytinyağı eklediğim bir maske kullanıyorum.
Ayrıca birde sinameki kürüme ekliyorum :)

İlerleyen günlerde sizlerle kendi uyguladığım hızlı saç uzatıcı maskenin tarifini de paylaşacağım.
Şu an amacım sadece Bemiks nedir, ne değildir diye bahsetmek :)

Bemiks doğru kullanım sonucunda saçlarınızın haftada 1 cm uzamasına yardımcı oluyor.
Ve tabi ki etkisi saç tipine göre değişiklik gösterebiliyor.
Ben bizzat deneyimledim ve hala da kullanıyorum.

bemiks-b-vitamini-sac-maskesi

Tabi ki bu aşamada önemli olan düzenli kullanım!
Her hafta mutlaka diğer yağ veya serumlar ile desteklenerek saçlara maske şeklinde uygulanmalı, streç film yardımı ile sarılmalı ve en az yarım saat en fazla 4 saate kadar bekletilmeli.

Ben kendim ilk 1 ay haftada bir kez, daha sonra 15 günde bir uyguluyorum.
Düzenli kullanım önemli olduğundan mutlaka haftada bir kullanmak gerekiyor.

Diğer bitkisel yağlar yada ampuller gibi ilk etapta saç dökülmesi yapabiliyor.
Endişelenecek bir durum olmadığını söylemek istiyorum.
Ölü saçları attığından bir süre sonra dökülme duracaktır.

Bu kadar güzel faydadan sonra sanırım en kötü yanı kokusu :)
Evet itiraf etmeliyim ki cidden kötü kokuyor.
Ama bunu engellemek için maskeniz yada şampuanınız içerisine herhangi bir esansiyel yağdan 2-3 damla damlatabilirsiniz.
Bu lavanta yağı, vanilya yağı, menekşe yağı vs. olabilir...

Ve her şeyden önce asıl saç dökülme nedeni araştırılmalı ve gerekli tedaviler uygulanmalıdır.
Saç dökülmesine sebep olabilecek bir çok neden var.
Gerekirse vitamin takviyesi alabilir yada tedavi esnasında yine bu kürlerden faydalanabilirsiniz.

bemiks-b-vitamini-saclara-nasil-uygulanir

Umarım faydalı bir yazı olmuştur sizler için.
Siz de buna benzer bakımlar uyguluyorsanız yada denerseniz olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum mutlaka.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook