Ürün inceleme

Schwarzkopf Got2B Rockin' it Kuru Şampuan - Ürün inceleme

07:10

Kuru şampuan furyası başladı gidiyor...
Benim ilk tanışmam 'Schwarzkopf Got2B Rockin it' kuru şampuan ile oldu.
Kuru şampuan olayına çok sıcak bakmadığımı söyleyebilirim.
Saça ne kadar ürün kullanırsak o kadar zarar veririz düşüncesindeyim.
Kısa süreli acil durumlarda Eyvallah!
Ama bence bu ürünleri saçlarda bekletmek yerine kesinlikle saçları yıkamak gerektiğinin düşüncesindeyim.



Aslında kuru saçlara sahibim.
Hatta enteresan ki bir hafta yıkamasam saçlarımı çatır çatır kuruyor :(
Yağlanmanın y'si olmuyor.
Benim denemek istememde ki sebep tamamen volum vermesi açısındandı.
İnce telli saçlara sahip olduğumdan çok fazla kabarık saçlara sahip değilim malesef.
Kuru şampuanların saçlara dolgun görünüm verdiğini duyunca hemen denemek istedim :)
Peki işe yaradı mı?


Kesinlikle!
Daha sonra farklı kuru şampuanlarda denedim ama hiç biri bu ürünün verdiği etkiyi vermedi.
Saçlarımı çok güzel tazeledi ve hacim verdi.
Kokusundan bahsetmiyorum bile Mükemmel!
Diğer şampuanlara göre fiyatı biraz daha yüksek.
Ama performans açısından bence bunu hak ediyor.
Kısa süreli çözümlerde kullanmaya devam ediyorum.
İndirim dönemlerinde şans vermenizi öneririm.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çatır çutur saçları kuruyan biri olarak ben sevebilir miyim acaba bu ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da bahsettiğim gibi malesef aynı dertten bende muzdaripim :(
      Ben kullanabildim umuyorum iyi gelecektir denemekte fayda var :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook