Teşekkürler Abdurrahman Tök

'Domain' Alan adımı Değiştirdim! | www.benrujumvealligim.biz

10:37

Merhabalar :)
Bugün sizlerle farklı bir yazı paylaşmak istiyorum.
Bir nevi teşekkür ve mutluluk yazısı...


Kısa bir süre önce benrujumvealligim.blogspot.com olan alan adımı,
benrujumvealligim.biz olarak değiştirdim.

Aslında uzun zamandır istediğim bir şey olmasına rağmen cesaret edip değiştirememiştim.
Fakat son zamanlarda blog yazılarıma ve tasarıma çok önem vermeye başladığımdan bu adımı atmak şart oldu benim için :)

Bu konuda bana en büyük cesareti sevgili Abdurrahman Kasım Tök verdi.
Kendisine buradan çok ama çok teşekkür ediyorum.
Gözü kapalı güvenip blogumu teslim edebildiğim biri.
Sağ olsun bana çok yardımcı oldu.
Gerek tasarım konusunda, gerek diğer ayarlarda ve Özellikle domain konusunda...
Sayesinde hızlı bir şekilde hallediverdik isim işini.

Kendisinin de, özellikle dinimiz hakkında kafanıza takılan soruları bulabileceğiniz bir web sitesi var.
Mutlaka uğrayıp takibe almanızı tavsiye ediyorum.
http://www.islamakaid.com/

Peki neden .biz?

Seçenek olarak biraz ikilem de kaldım.
Aslında .com uzantısı istiyordum.
Daha sonra .net de aklımı karıştırdı.
Ama .biz olanı gördüğümde işte bu olmalı dedim :)
Ben, Rujum ve Allığım yani Biz :)

Burası benim için sadece bir blog değil.
Benim için sıkıntımı, stresimi atabildiğim, bir çok kişiden bilmediğim çok fazla şey öğrendiğim,
bildiklerimi başkalarıyla paylaşabildiğim, en önemlisi de sesimi herkese duyurabildiğim bir yer...
En büyük hobim, en güzel uğraşım...
O yüzden istiyorum ki her şeyi ile güzel olsun.
Bilgiye ve göze hitap etsin.

Artık çok daha fazla buralardayım.
Ve çok güzel blog serileri ile sizlerle olacağım :)

Hep mutlu kalın.
Hoşça Kalın!


You Might Also Like

4 yorum

  1. Yeni domaininiz :) hayırlı olsun :) bol başarı getirsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim iyi niyetler için :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun,uğur getirsin insallah..

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook