Abur Cubur Keşiflerim

Sek Mocha Çikolatalı Soğuk Kahve | Abur Cubur Keşiflerim #9

05:32

Bir abur cubur delisi olarak buraları boş bırakmamak lazım :)
O kadar çok yazı hazır ki kozmetik yazmaktan vakit bulamıyorum.
Ama hatırlamam lazım ki ben kendime dair her şeyi paylaşıyorum burada.
Hayatımda kozmetikten ibaret olmadığına göre :)
Ve hayatımın büyük bir bölümünü kaplayan kahveler ♥
Peki ya Mocha?



Benim hayatımda kahvenin yeri günde en az 3 kupadır.
O kadar aşk içindeyiz diyebilirim :)
Bu sebeple gördüğüm soğuk, sıcak her türlü kahveyi alıp deniyorum.
Sek markasının çıkarmış olduğu soğuk kahve serisinden Mocha pek bana hitap etmedi açıkçası...
Diğerlerini daha çok beğendim.
Ben şeker kullanmıyorum ama ona rağmen şeker oranını sevdim.
Çok fazla tatlı değil.


Ama içerisinde çikolata olduğundan mıdır bilemem bana biraz acı geldi :(
Bu sebeple fotoğrafta gördüğünüz gibi içerisine biraz süt ekleyerek içtim :)
Acıdan kastım kahvenin acılığı da değil.
Çünkü dediğim gibi ben şekersiz ve sütsüz kahve tükettiğim den acı kahveye alışkınım.
Bu değişik bir acı, hatta acımtırak diyebilirim.


250 ml lik ambalajında bu ürünü yoğun çikolata tadı sevenler deneyebilir.
Zaman zaman A101 lere de geliyor.
Sanırım 2.00 TL idi fiyatı.

Diğer çeşitleri ile görüşürüz :)
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın! ♥


You Might Also Like

2 yorum

  1. Mocha acıdır aslında, white olanı kremalıdır, afiyetler ola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Malesf 3 çeşit ürün çıkardığından 3 ünü aldım denemek için.
      White chocolatte mocha bende seviyorum ama malesef yoktu.
      Ben kahve mi de sade içerim ama bunda ki acılık bir farklıydı :(

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook