Alışverişlerim

The Face Shop Türkiye - Face İt Alışverişim

04:29

Merhabalar!

the-face-shop-faceit-bb-cream

Bugün sizlerle geçen gün yapmış olduğum TheFaceShop Türkiye Online alışverişimi paylaşmak istiyorum.

Bir kaç arkadaşımın instagram hesabında indirim olduğunu gördüm.
Hatta artık kapatılacağını okudum ne kadar doğru bilmiyorum.
Ama üzüldüm desem yeridir.
Daha önceden bir kaç ürününü denedim ve gayet memnun kalmıştım.

Sitede %69 varan indirimler gördüm.
Ve tabi ki tercihim bb kremlerden oldu.

the-face-shop-faceit-bb-cream

Bir kaç tane de far dikkatimi çekti.
Uygun fiyata görünce almak istedim.

FACE-İT-ARTİST-TOUCH-SHADOW-02-EMERALD-CİTY

the-face-shop-eye-shadow

Malesef cilt bakım ürünleri kalmamıştı ve çok fazla çeşit yoktu.
Eğer olsaydı kesinlikle denemek isterdim.

FACE-iT AQUA-TİNTED-BB-CREAM-the-face-shop

Daha önceden denediğim 'FACE İT AQUA TİNTED BB CREAM' in Light Beige rengini aldım.
İçerisinde %70 oranında su bulunan bu bb krem oldukça hafif.
Özellikle yaz ayları için ideal.
SPF20 içeriyor.
49.00 TL den 15.00 TL gibi bir fiyata düşmüş.

FACE-iT-MAGIC-COVER-BB-CREAM-the-face-shop

Testerini kullandığım 'FACE İT MAGIC COVER BB CREAM' in de Light Beige rengini aldım.
Diğer bb kremlere göre kapatıcılığı daha yoğun bu ürünün...
Daha kıvamlı bir yapısı var ve pudra bitişli.
Yine aynı şekilde SPF20 içeriyor.
54.00 TL den 19.00 TL gibi bir fiyata düşmüş.

FACE-iT-POWER-PERFECTİON-BB-CREAM

Özellikle ambalajına bayıldığım 
'FACE İT POWER PERFECTİON BB CREAM' in Nude Beige rengini aldım.
Cidden ambalajı çok modern ve kaliteli.
Genel cilt problemlerine karşı üretilen bir bb olan bu krem kırışıklık, güneş koruyucu ve beyazlatıcı olarak 3 ü 1 arada olarak satışta.
Kusursuz cilt kapatma, cilt yüzeyine yapışma ve kusursuz kapatma olarak hem cilt bakımı hemde daha sağlıklı bir makyaj yapmanızı sağlıyor
40 gr olan bu BB Krem SPF37 içermesiyle yaz aylarımın favorisi olacak :)
Nude Beige olan en açık rengini aldım.
75.00 TL den 29.00 TL gibi bir fiyata düşmüştü.

FACE-İT-ARTİST-TOUCH-SHADOW-02-EMERALD-CİTY

'FACE İT ARTİST TOUCH SHADOW 02 EMERALD CİTY'
Bu far paletinin yaz için çok uygun olduğunu düşündüm.
Görselden gördüğüm kadarı ile de kadife gibi olduğunu düşündüm.

FACE-İT-ARTİST-TOUCH-SHADOW-02-EMERALD-CİTY

Henüz denemedim umarım ambalajı ve renkleri kadar kendisi de güzeldir :)
Çünkü kartonunda ki simlere bile bayıldım ben :)
57.00 TL den 19.00 TL gibi bir fiyata düşmüş.

LOVELY-ME-EX-YOU-EYES-the-face-shop

 Son olarak 'LOVELY ME-EX YOU&EYES' tekli farlarından, 06 Authentic Green ve 08 Chic Black
renklerini aldım.
Aslında ışıltı farları pek fazla sevmem.
Ama bunların metalik duruşları çok dikkatimi çekti.
Özellikle yeşil olana bayıldım.
21.00 TL den 8.00 TL ye düşmüşlerdi.

Evet benim alışverişim bu şekildeydi.
İlginizi çeken ürünler olursa siteyi bir bakın derim.
Çünkü ürünler hemen bitiyor.
Almadığım ve pişman olduğum bir iki ürün var.
Ben de şimdi onları sipariş vermeye gidiyorum :)

Ürünleri swatchları ile beraber sizlerle paylaşacağım.
Okuduğunuz için Teşekkürler.
Hoşça Kalın!


You Might Also Like

3 yorum

  1. İlk kez duyuyorum acaba antialerjik midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir bilgim yok ama sitesinden inceleyebilirsiniz :)

      Sil
  2. Cidden ürünleri çok güzel oluyor :)
    Ama onlar bembeyaz olduklarından uydurmak zor olabiliyor :)
    Çok teşekkür ederim çok sağ ol :)

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook